اخبار داغ

مدیر کمیته امداد رودان خبر داد:

پرداخت وام بدون سود تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای نیازمندان رودانی

پرداخت وام بدون سود تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای نیازمندان رودانی
مدیر کمیته امداد رودان گفت: مددجویانی که زمین مساعد برای کشت محصولات کشاورزی دارند و توانایی کاشت و تولید ندارند می توانند از کمیته امداد رودان وام خوداشتغالی دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابراهیم رودباری، مدیر کمیته امداد رودان در گفتگو با خبرنگار رودان نیوز اظهار کرد: به هر مددجو و غیر مددجویی که متقاضی وام خوداشتغالی است تسهیلات بدون بهره تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

مدیر کمیته امداد رودان افزود: مددجویانی که زمین مساعد برای کشت محصولات کشاورزی دارند و توانایی کاشت و تولید ندارند با ارائه مدرکی دال بر مالکیت آن زمین، می توانند جهت کاشت محصول، از کمیته امداد رودان وام خوداشتغالی دریافت کنند و بازپرداخت وام بعد از به بار نشستن و فروش محصول،با مدت تنفس سه ساله می باشد.

,

رودباری ادامه داد: تسهیلاتی تحت عنوان وام های توسعه روستایی به کمیته امداد جهت پرداخت به نیازمندان ابلاغ شده که به غیر تحت پوشش هم تعلق می گیرد و این تسهیلات فقط شامل کسانی می شود که کارمند یا جایی مشغول نباشند و صرفا بیکار یا کشاورز باشند.

,

وی از ویزیت رایگان بیماران نیازمند دهستان برنطین خبرداد و اضافه کرد: با حمایت آستان قدس رضوی و همکاری کمیته امداد رودان، بیماران نیازمند برنطینی در دهه کرامت با حضور پزشک متخصص داخلی، قلب، اطفال، و زنان و زایمان، عمومی ویزیت رایگان می شوند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ساخت دو واحد منزل مسکونی برای مددجویان با کمک خیرین در نظر گرفته شده که زمستان امسال آماده می شود و تحویل مددجو داده می شود و همچنین سرویس بهداشتی مناسب برای کسانی که نیاز دارند ساخته شود.

,

دهستان برنطین در جنوب شرقی شهرستان رودان استان هرمزگان واقع شده و از شمال با روستاهای خیرآباد و کهنشوئیه و از جنوب با بخش جغین همسایه‌است اکثر مردم دراین منطقه باغ‌دار و کشاورز هستند و حدود ۹ هزار نفر جمعیت و ۶ روستا دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه