اخبار داغ

درخواست دانشجویان از مراجع تقلید درباره مطالبات مردم

درخواست دانشجویان از مراجع تقلید درباره مطالبات مردم
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با ارسال نامه‌ای حضور مراجع عظام تقلید درخواست کرد پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با ارسال نامه‌ای حضور مراجع عظام تقلید درخواست کرد پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به گزارش تسنیم، در بخشی از این نامه آمده است: حقیقتا هیچ انسان منصفی نمی‌تواند نقش بی‌بدیل روحانیت و علما را در بسیاری از جنبش‌ها و مبارزات مردمی در طول تاریخ انکار کند. طلایه‌داری علما در بسیاری از بزنگاه‌های تاریخی این مرز و بوم همواره جریان ساز بوده است و اتحاد میان علمای دین و امت مسلمان سازنده ترکیب شکست ناپذیری است که بسیاری از موانع دشوار را درنوردیده است.

  این نامه می‌افزاید: بهتر از فرزندان خودتان در دانشگاه‌ها مستحضر هستید، آنچه مایه آبروی مرجعیت و علمای اسلام است همین دستگیری از مردم و توجه به مطالبات مادی و معنوی آنان است و چه چیز بهتر از آن است که مراجع عظام علاوه بر حراست از احکام شرع مقدس، در مقام پناه و ملجا مردم بایستند و به حرمت امت و اعتمادی که به حضرات آیات کرده و در مسائل شرعی خودشان به شما بزرگوارن اقتدا کرده اند، خود را وکیل مردم بدانند؟

در بخش دیگری از این نامه با اشاره به معضلات امروز کشور نظیر بحران ارز و طلا، بالارفتن بی‌حساب قیمت برخی اجناس، کاهش قدرت خرید مردم و فشارهای متعددی که بر گرده تولیدکنندگان داخلی وارد می‌شود، تاکید شده است: آنچه که از مراجع عظام تقلید توقع می‌رود آن است که با اتخاذ مواضع درست، اصولی و مطالبه از مسئولین امر پیگیر مطالبات مردم باشند. دانشجویان بسیجی مدتهاست هم قسم شده‌اند که در راستای پیگیری مطالبات مردمی پیشگام باشند و اجازه ندهند طلایه داری مطالبات به حق مردم به دست جماعت  فرصت‌طلب و سودجویی بیافتد که جز انحراف اعتراضات حقیقی مردم و سواستفاده سیاسی از آن هدف دیگری ندارند. امید داریم شما بزرگواران نیز در این مسیر به دانشجویان انقلابی ملحق شده و آن‌گونه که شایسته مقام علمای مبارز و انقلابی است وارد عمل شوید.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه