اخبار داغ

کلاهبرداران پیامکی شهریار در دام پلیس افتادند/کلاهبرداری با عنوان برنده شدن سفر عتبات عالیات در قرعه کشی

کلاهبرداران پیامکی شهریار در دام پلیس افتادند/کلاهبرداری با عنوان برنده شدن سفر عتبات عالیات در قرعه کشی
سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۳ کلاهبردار پیامکی در شهرستان شهریار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۳ کلاهبردار پیامکی در شهرستان شهریار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این رابطه گفت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال از حساب وی، ماموران انتظامی رسیدگی به این شکایت را در دستور کار خود قرار دادند.

,

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: طی بررسی ها دقیق پلیس مشخص شد، فردی ناشناس با ارسال پیامکی مبنی بر برنده شدن سفر عتبات عالیات در قرعه کشی، افراد را با اجرای ترفندهای خاص پای دستگاه های عابر بانک کشانده و آن ها را به روش های مختلف مجبور به انتقال مبلغ به حساب خود می کرده است.

,

سردار خانچرلی ادامه داد: پلیس با بهره گیری از شگرد ها و ترفندهای خاصی، این متهم و ۲ تن دیگر از همدستانش را شناسایی کرد.

,

خانچرلی گفت: ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم اصلی و دو تن از همدستان دیگرش را دستگیر و آن ها رابه پلیس فتا انتقال دادند.

,

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طی بازجویی های تخصصی صورت گرفته از این سه نفر، آن ها جرم خود را قبول داشته و به چندین فقره سرقت دیگر به همین شکل اعتراف کردند.

,

سردار خانچرلی بیان کرد: مجموعا ۷ عدد سیم کارت، ۶۵ کارت عابر بانک متعلق به متهمان و ۸۶ کارت عابر بانک متعلق به مال باختگان از این سه نفر کشف شد.

,

خانچرلی اضافه کرد: این متهمان طی بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری یک میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریالی از شهروندان شهرستان شهریاری اعتراف کردند.

,

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در زمینه عملیات های بانکی به افراد غیر به راحتی اعتماد نکرده و رمز و کارت عابر بانک خود را در اختیار آن ها قرار ندهند تا از اینطریق از سوء استفاده مجرمان جلوگیری کنند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه