اخبار داغ

هشدار پلیس فتا البرز در خصوص کلاهبرداری از حساب شهروندان

هشدار پلیس فتا البرز در خصوص کلاهبرداری از حساب شهروندان
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان البرز نسبت به ترفند کلاهبرداران از طریق تماس از رادیو هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، « سرهنگ محمد اقبالی» در رابطه با ترفند کلاهبرداران از طریق تماس از رادیو، گفت: در ماه های اخیر افراد سود جو با استفاده از شگرد جدید کلاهبرداری از طریق تلفن و برنده شدن در مسابقات مختلف اقدام به تخلیه حساب بانکی شهروندان می کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
سرهنگ اقبالی افزود: با توجه به افزایش شگردهای مجرمانه در سرقت اطلاعات حساب شهروندان و افزایش روزافزون قربانیان در این زمینه و گسترده شدن کلاهبرداری از شهروندان از طریق تماس های مشکوک به شیوه تماس از شبکه های رادیویی و تلوزیونی با اجرای برنامه زنده و ارسال پیامک های وسوسه انگیز ، پیشنهادهای واهی و عوام فریبانه از سوی افراد سودجو و فرصت طلب با محتوای کلاهبرداری مبنی بر برنده شدن تحت عناوین مختلف مثل قرعه کشی ، مسابقه و ... شهروندان باید دقت بیشتری داشته باشند.
,
 
,
رییس پلیس فتا البرز گفت:به منظور پیشگیری از اینگونه جرایم ، شهرواندان گرامی باید در نظر داشته باشند، از آنجایی که برای واریز وجه به حساب عابر‌بانک ، نیازی به حضور صاحب کارت در کنار دستگاه خودپرداز نیست اگر هرگونه تماس تلفنی و یا پیامکی از طرف اشخاصی که خود را نماینده سازمان ها، شرکت ها و یا رادیو و ... مبنی بر اینکه شما برنده (برنده جایزه خوش حسابی ،سفر به عتبات عالیات ،بستن قرارداد و ...)شده اید و برای دریافت جایزه بایستی به دستگاه خود پرداز مراجعه نمائید ، تمام این تماس ها کلاهبرداری بوده و از مراجعه به پای دستگاه ATM جداً خودداری کنید.
 
,
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه