اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس؛

کمیسیون امنیت ملی موضوع فروش سکه را بررسی خواهد کرد

کمیسیون امنیت ملی موضوع فروش سکه را بررسی خواهد کرد
امیرآبادی فراهانی به ناتوانی سیف در حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع فروش سکه را بررسی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرآبادی در گفتگو با قم فردا، به اعتراضات و درگیری های خیابانی اشاره کرد و گفت: آقای سیف در حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری عملکرد موفقی از خود نشان نداد، رهبر معظم انقلاب برای یک خط اعتباری مجوز شرعی داد، اما بانک مرکزی تعلل کرد، تا زمانی که مردم به خیابان ریختند و اعتراضات بالا گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: استفاده از خط اعتباری به این معنا است که بانک مرکزی پولی را به بانک‌ها قرض می‌دهد تا مشکلاتشان را حل کنند و بعد از آن بانک‌ها منابعشان را جمع کنند و قرض بانک مرکزی را پس دهند.

امیرآبادی به تجمع اخیر در برخی خیابان های تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در روز روشن یک کامیون آجر را در خیابان جمهوری خالی کردند، آیا در روز عادی کسی می‌تواند در خیابان جمهوری یک فرغون آجر خالی کند؟ مسئولان امنیتی باید در این خصوص به مجلس پاسخ دهند، بعد از آن هم 200 نفر جمع شدند و مغازه داران را مجبور به تعطیلی مغازه هایشان کردند، این اقدامات هم سازماندهی شده است. دست سلطنت‌طلبان و منافقان در این آشوب‌ها دیده می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین به نارضایتی مردم از دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: بخشی از اعتراضات مردم در خیابان به عملکرد مسئولان بازمی گردد؛ مردم ناراضی هستند، آنان از مجلس هم ناراضی هستند و می‌گویند چرا با دولت برخورد نمی‌کنید؟ حتی خواستار برخورد با قوه قضائیه نیز هستند.


عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: در یک ماه گذشته سرمایه مردم یک چهارم شده و شیب ملایم گذشته سقوط کرده است، معتقدم اگر استیضاح انجام شود، یک فکر و روح جدید در دولت دمیده می‌شود و با این اقدام می‌توان مشکلات را حل کرد؛ آقای سیف نمی‌تواند مملکت را خوب اداره کند، کجای دنیا می‌گویند بدون کف و سقف سکه بفروشید؟

وی در پایان عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع فروش سکه را بررسی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه