اخبار داغ

حقوق بشر آمریکایی دریچه ای برای پایمال کردن حقوق مظلومان؛

ایران تنها حامی حقوق بشر بین المللی در دنیا است

ایران تنها حامی حقوق بشر بین المللی در دنیا است
این روزها حقوق بشر که حامی آنها به اصطلاح آمریکای جنایتکار باشد به دست آویزی برای بهانه جویی استکبار در منطقه تبدیل شده که مستکبرین به خود اجازه می دهند هر زمانی با حضور در خاورمیانه برای رسیدن به منافع خود به مظلومان ظلم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع، سازمان های به اصطلاح حقوق بشر که وظیفه حمایت از کشورهای رنج دیده در برابر دست اندازی های مستکبرین را دارند امروز تحت حمایت آمریکا ورژیم صهیونیستی در قبال جنایات آل سعود دریمن،جنگ های افغانستان،عراق،سوریه،بحرین و پاکستان مهر سکوت خورده اند.حقوق بشر آمریکایی تعریف جدیدی از حقوق بشر است که به نفع آمریکا وضع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

آمریکایی که در هرگونه جنایت انسانی و آشوب در دنیا دست دارد حالا به عنوان مدعی العموم از حقوق بشری حرف می زند که فقط منافع جنگ افروزانه خود را درآن می بیند.

,

کارشناسان سیاسی معتقد هستند که این دریچه حقوق بشر آمریکایی تاریخ انقضایی دارد که زمان آن برای مصرف به پایان می رسد و حقوق مظلومان از ظالمان گرفته می شود.

,

سردار داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با انتقاد از حقوق بشر آمریکایی گفت: کشوری در دنیا ادعای حقوق بشری دارد که خودش از کمتری صفات برخوردار است و از مواجه با ابتدایی ترین حقوق شهروندی عاجز است .

,

آذرنوش ادامه داد:حقوق بشر آمریکایی فقط برای منافع جنگ افروزانه آمریکایی وضع شده است و آمریکا با هزینه های زیادی به دنبال تعطیلی سازمان های حقوق بشری دارد.

,

 آذرنوش تصریح کرد:آمریکا با طی مسافت هزاران کیلومتری از کشور خود در خاورمیانه حضور پیدا می کند و به کودک کشی می پردازد که این اقدامات مخالف صریح حقوق بشر واقعی است.

,

وی با تاکید براینکه ایران حامی حقوق بشر واقعی است گفت:در هرجای دنیا اگر برعلیه مظلوم جنگی صورت می گیرد ایران بر اساس دیبلماسی صلح از مظلوم حمایت می کند.

,

 امریکا نه تنها در داخل کشور خودش بلکه در سایر کشورهای نیز به عنوان یاغی و متجاوز به کشورها در خاورمیانه و افریقا و ......شناخته شده است .

,

داود آذرنوش با بیان اینکه چهره امریکا در عمل و در بین مردم دنیا منفور و مقولیت نداردافزود: جنایاتی که در یمن و کودک کشی که اسرائیل در فلسطین در  تحت حمایت امریکا انجام می دهند و جنایات سوریه که با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد اینها مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.

,

آذرنوش گفت:در ایران نیز قبل از انقلاب و بعد از آن ترور و انفجار و .....با پشتیبانی و رصد امریکا انجام می گرفت.

,

وی گفت: امریکا شایستگی این را ندارد که مجری حقوق بشر در کشور خودش هم باشد چه برسد در دنیا ادعای حمایت از حقوق بشر را داشته باشد.

,

 آذرنوش تاکید کرد: در وهله دوم  چه کسی گفته است که در دنیا باید کسی به عنوان مجری حقوق بشر باشد و در تمام عرصه ها دخالت کند و آن هم کشور قلدر آمریکا باشد ؟

,

آذرنوش تصریح کرد:زیرا  امریکا هم صلاحیت سردمداری دفاع از حقوق بشر را ندارد و دستش در هرجنگی به خون زنان وکودکان آغشته است.

,

وی ادامه داد: امریکا وجهه قانونی ندارد و ساختار سازمان ملل و دخالت چند کشور در تمام امورات کشورهای دیگر کاری بیهوده و ساختاری اشتباه است.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشورافزود:این وجه وحشی گری آمریکا و عدم پایبند بودن آنها به قوانین صلح بین المللی همه نشان از خلع صلاحیت امریکا در تمام زمینه ها را دارد .

,

دراین وضعیت ملت های مسلمان با وحدت وانسجام می توانند با حمایت از حقوق بشر واقعی ،حق مظلوم را از ظالم بگیرند و دست آمریکا،رژیم صهیونیستی ومستکبرین را از منطقه کوتاه کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه