اخبار داغ

ایران سرآمد مقابله با اعتیاد است:

همدان از استان های موفق مبارزه با مواد مخدر می باشد

همدان از استان های موفق مبارزه با مواد مخدر می باشد
امروز اعتیاد به راهی برای دشمنی مستکبرین با ایران تبدیل شده به طوری که برخی کشورهای منفعت طلب مواد مخدر از قبیل اروپایی ها وآمریکا سعی دارند ایران را به عنوان بارانداز حمل مواد مخدر از افغانستان تبدیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، امروز اعتیاد به عنوان یک زلزله بزرگ در حال متلاشی نمودن  پایه های خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

اعتیاد به مواد مخدر مانند اعتیاد به تریاک، اعتیاد به شیشه، اعتیاد به هروئین، اعتیاد به الکل و... اغلب با عوارض و نشانه‌های خماری، در مواقعی که مصرف مواد به طور ناگهانی و یکباره قطع می‌شود همراه است.

,

امروز اعتیاد به راهی برای دشمنی مستکبرین با ایران تبدیل شده به طوری که برخی کشورهای منفعت طلب مواد مخدر از قبیل اروپایی ها وآمریکا سعی دارند ایران را به عنوان بارانداز حمل مواد مخدر از افغانستان تبدیل کنند.

,

جوانان ایرانی که موتور محرکه پیشرفت کشور به شمار می روند امروز گروه هدف توطئه های مواد مخدری دشمنان نظام هستند.

,

اعتیاد ریشه بیکاری ،طلاق و زندان هایی است که باعث شده در جامعه ناهنجاری های اجتماعی گسترش پیدا کند.

,

دبیر سابق شورای مبارزه با مواد مخدر استان در گفتگو با خبرنگار نافع با بیان اینکه ایران بیشترین شهدا و جانبازان را در  حوزه مبارزه با مواد مخدر  داردافزود: خوشبختانه ایران در مبارزه با مواد مخدر در بین کشورهای دنیا عملکرد مناسب تری داشته است.

,

 وی گفت: البته که هجوم فرهنگی در این زمینه بی تاثیر نبوده  و استکبار جهانی در حال طرح ریزی نقشه شوم اعتیاد برای جوانان کشور است.

,

سوری بیان داشت: مردم و مسئولین باید هوشیار باشند و قبل از اینکه دچار این معضل اجتماعی شوند باید آموزش ببینند و خانواده ها نسبت به تربیت فرزندان خود مراقب باشند.

,

 دبیرسابق شورای مبارزه با مواد مخدر همدان اضافه کرد: قبل از اینکه اتفاقی بیافتد خانواده ها بایستی هدشمندانه عمل کنند و با فرزندان خود طوری برخورد کنند که در نهایت به اعتیاد پناه نبرند.

,

وی با اشاره به نقش ممهم خانواده ها گفت: باید جوانان را در خصوص این معضل کشنده قرن مسلح و مجهز کنیم و گروه همسن وسالان فرزندان خود را طوری انتخاب کنیم که فردا دچار اعتیاد نشوند.

,

دبیر سابق شورای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: استان همدان در حوزه مواد مخدر و کشفیات خوب عمل کرده است ، هر چند شیوع آن هم نیز کم نیست ولی باید مراقبت ها را بیشتر کرد.

,

 سوری تاکید کرد:  شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست که این مقدار کم اعتیاد هم در این استان وجود داشته باشد  اما با توجه به اینکه مقدار زیادی مواد از استان عبور می کند تا بحال کشفیات خوبی هم با هوشیاری و توانمندی پلیس و اداره اطلاعات و قوه قضاییه داشته ایم ولی نیاز به برنامه ریزی آموزشی وفرهنگی در این حوزه هستیم.

,

وی افزود: مسئولان و دستگاههای مربوطه باید در زمینه فرهنگی و پیشگیری هوشیار عمل کنند چرا که اگر این آتش به خانواده ای بیافتد نجات آن بسیار دشوار است.

,

وی با تاکید بر اینکه ایران مبارزه با مواد مخدر سر آمد است گفت:منطقه ای که 80 درصد از مواد دنیا از ایران رد می شود ودر همسایگی افغانستان تولید کننده مواد مخدر وجود دارد کنترل تردد در این مورد مهم است.

,

حالا که اعتیاد از جرم به بیماری تغییر ماهیت داده برنامه ریزی برای آموزش وتقویت برنامه های فرهنگی به خصوص در میان نوجوانان وجوانان لازم وضروری است وخانواده ها هم نیز به عنوان پازل مکمل می توانند با غول اعتیاد بلای خانمان سوز مقابله کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه