اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی:

افزایش 30درصدی کمکهای مردم نسبت به زمان مشابه سال قبل

افزایش 30درصدی کمکهای مردم نسبت به زمان مشابه سال قبل
مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خوشبختانه کمک های مردم و خیرین، در سه ماهه اول سال 97 بیش از 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته که البته این افزایش، در برخی سرفصل ها به 100 درصد هم می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله آسوده در گفتگو با درگزخبر؛ به بررسی عوامل افزایش اعتماد عمومی مردم و خیرین نسبت به هزینه کرد در کمیته امداد پرداخت و اظهار کرد: یکی از عوامل بسیار مهم در روند اعتماد سازی، اقدامات اثرگذاری است که مردم در بخش های مختلف شاهد آن بوده و بازخورد اعتماد خود به این نهاد انقلابی و ارزشی را دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

وی تشریح کرد: خوشبختانه کمک های مردم و خیرین، در سه ماهه اول سال 97 بیش از 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته که البته این افزایش، در برخی سرفصل ها به 100 درصد هم می رسد.

,

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مفتخر هستیم اعلام کنیم که 12درصد اشتغال در سطح استان، توسط کمیته امداد ایجاد شده و این نهاد ارزشمند به طور مستقیم در توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری نقش آفرینی کرده است.

,

آسوده عنوان کرد: ساخت 12هزار مسکن برای محرومین استان، اعزام 150 هزار زائر اولی به بارگاه منور امام رضا (ع) و کمک به معیشت 123 هزار خانواده در سطح استان از جمله اقدامات دیگری است که باعث جلب مشارکت مردم در کمیته امداد شده است.

,

وی افزود: گزارش دهی مستمر و شفاف سازی در بحث هزینه کردها، عامل دیگری است که باعث افزایش بیش از پیش اعتماد مردم شده است؛ تمام افراد می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان، گزارش کاملی از میزان کمک های انجام شده و نحوه هزینه کرد آن را دریافت کنند.

,

این مقام مسئول تبیین کرد: محور اصلی فعالیت های کمیته امداد، توانمند سازی است که در این راستا، پس از شناسایی استعدادهای نیازمندان و افراد تحت پوشش، کمکهایی در اختیار آنها قرار می گیرد تا ضمن کسب درآمد بتوانند در چرخه تولید کشور هم موثر باشند.

,

وی اظهار کرد: همکاری کمیته امداد منحصر به سازمان خاصی نبوده و می توان گفت با تمام نهادها و دوایر دولتی و غیر دولتی همکاری های بسیار خوبی در زمینه های اشتغال، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مسکن در حال انجام شدن است.

,

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به طرح حامی یابی گفت: اتفاق ارزشمندی که اخیرا در سطح استان آغاز شده و در حال قوت گرفتن است، طرح حامی یابی است که سازمان ها و مراکز اقتصادی علاوه بر سایر تعاملاتی که با کمیته امداد دارند، اقدام به جذب حامی برای فرزندان یتیم و بی سرپرست می کنند.

,

آسوده در پایان ضمن تشکر از مشارکت بسیار خوب مردم در فعالیت های کمیته امداد خاطر نشان کرد: کاهش فقر و رسیدن به جامعه آرمانی، بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست؛ لذا همه باید با کمک یکدیگر شرایط مطلوب خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه