اخبار داغ

شهردار اسدآباد خبر داد :

ایجاد فضاهای سبز جدید در شهرک سیداحمد اسدآباد

ایجاد فضاهای سبز جدید در شهرک سیداحمد اسدآباد
شهرداراسدآباد گفت: باتوجه به جمعیت بالای شهرک سیداحمد شهر اسدآباد و کمبود فضای سبز در این منطقه به دنبال ایجاد فضای جدید هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ از ایجاد دو یا سه مکان جدید برای توسعه‌ی فضای سبز شهرک سیداحمد خبر داد و گفت: شهرک سیداحمد شهر اسدآباد با دارابودن جمعیت بالا از سرانه ی فضای سبز کمی برخوردار است؛ بطوری‌که پارک دانشجو نیز جوابگوی این تعداد از همشهریان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,

 

,

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این کمبود چند زمین در این شهرک را انتخاب کرده ایم تا بااستفاده از طرح تفضیلی بتوانیم فضاهای سبزجدید در شهرک سیداحمد ایجاد کنیم.

,

 

,

شهردار اسدآباد درادامه به تکمیل مشکل انشعابات شهری در آینده ی نزدیک اشاره کرد و افزود: به جز خیابان امام و قسمتی از میدان سیدجمال الدین نقاط دیگر شهر به شبکه ی شهری متصل شده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: پس از رفع مشکل انشعاب میدان سیدجمال الدین، روفوی بلوار 22 بهمن را در دستور کار قرار خواهیم داد تا این نقطه از شهر نیز جلوه ی زیبایی به خود گیرد.

,

 

,

سعیدی همچنین گفت:تصمیم داریم با لوله گذاری برای فضای سبزبلوار فوق از تردد تانکر آب در این منطقه جلوگیری بعمل بیاوریم.

,

 

,

وی در رابطه با موضوع گل کاری نیز گفت: امسال به علت حجم کاری بالا نتوانستیم تحولی در این زمینه ایجاد کنیم و هدف اصلی ما تنها حفظ منابع موجود است.

,

 

,

سعیدی تصریح کرد: وقت مناسب گل کاری تا انتهای فروردین ماه است و زمان فعلی زمان مناسبی برای این مهم نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه