اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

شکست اجماع‌سازی جهانی آمریکا علیه ایران / انتقاد از عدم حضور مسئولان در نمازجمعه

شکست اجماع‌سازی جهانی آمریکا علیه ایران /  انتقاد از عدم حضور مسئولان در نمازجمعه
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکا با فشار و تحریم اقتصادی علیه ایران به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید صدوقی گفت: آیت الله صدوقی سند افتخار روحانیت و نماز جمعه است، خون شهدای محراب نماز جمعه را به یک سنگر قوی برای انقلاب و اسلام تبدیل کرد مبادا این سنگر خالی بماند و باشکوه نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با انتقاد از عدم حضور مسئولان در نماز جمعه گفت: مسئولان روز جمعه به تفریح می روند آن ها باید به نماز جمعه توجه داشته باشند چگونه می‌توان به مسئولی که در نماز جمعه شرکت نمی‌کند بگوییم مومن؟ متاسفانه مسئولان راه خود را از مردم جدا کرده اند اگر در نماز جمعه شرکت کنند می‌دانند که مردم چه مشکلاتی دارند.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به۱۰ تیرماه سالروز نام‌گذاری صنعت و معدن اظهار داشت: صنعت و معدن موتور محرکه اقتصاد هر جامعه است اگر این موتور روشن باشد اقتصاد جامعه رونق می گیرد چراکه این بخش در ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد مردم نقش مهمی دارد.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با تأکید بر فراوانی ذخایر معدنی در استان لرستان بیان کرد: نباید اجازه داد سنگ خام‌فروشی شود لرستان موقعیت مناسبی برای صادرات محصولات معدنی دارد مسئولان در سال حمایت از کالای ایرانی برای تحقق این هدف برنامه ریزی کنند.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز حادثه حمله به هواپیمای مسافربری ایران به ‌عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: جنایات آمریکا یکی دو تا نیست، این کشور از تروریست‌ها حمایت می‌کند حقوق بشر آمریکا حمایت از جنایتکاران و متجاوزان و رژیم صهیونیستی است تاریخ نشان داده هر کجا آمریکا به اهدافش نرسیده هر جنایتی انجام داده است.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این که کار اجماع‌سازی جهانی علیه ایران تاکنون شکست خورده و هیچ کشوری پاسخ مثبت نداده است،گفت: آمریکا با فشار و تحریم اقتصادی علیه ایران به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است و یک عده فرصت‌طلب و سوء استفاده‌گر نیز این نقشه را در داخل کشور دنبال می کنند که راه به‌جایی نخواهند برد.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با تأکید بر ضرورت حفظ هوشیاری، وحدت و وفاق ملی تصریح کرد: آمریکا هرگز نمی‌تواند به اهداف شومش دست یابد، آمریکا کوچک‌تر از آن است که بتواند در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی عرض‌اندام کند.

,

 

,

وی با تقدیر از درخشش فوتبالیست های لرستانی تیم ملی فوتبال گفت: وحید امیری و علیرضا بیرانوند قلب مردم را خوشحال کردند و این افراد باعث سربلندی ایران اسلامی و افتخار مردم لرستان شده است.

,

 

,

ستاد اقتصادی دولت فوق العاه ضعیف است

, ستاد اقتصادی دولت فوق العاه ضعیف است ,

 حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: امروز گرانی های سرسام آور ضمن آنکه امنیت روانی جامعه را به خطر انداخته به اقشار مختلف مردم فشار آورده  و افزایش مسکن، ارز و سکه نگرانی را در جامعه دامن زده و عدم واکنش به موقع دولت و مدیران اقتصادی این تصور را در افکار تقویت کرده که گویا دولتمردان کار را رها کرده و به فکر مدیریت این فضا نیستند.

,

 

,

وی اضافه کرد: بی تدبیری برخی از دولتمردان و ناتوانی آنها در برون رفت از این مشکلات اظهر من الشمس است، دولت و کابنیه نیاز به ترمیم دارد و ستاد اقتصادی دولت فوق العاه ضعیف است و برخی سیاست های اقتصادی دولت غلط بوده که سبب بحران امروز است.

,

 

,

به گفته وی رئیس جمهور باید به فکر تغییر برخی از وزرا باشد و کابینه را ترمیم کند و دولت باید همت کند و دولتمردان باید باور کنند که در برابر یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، رهبری بارها هشدار دادند جنگ اقتصادی است و آمریکا ستاد جنگ را به خزانه داری منتقل کرده و آیا با این وضع به جنگ اقتصادی باید برویم؟

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: دولت در خط مقدم مشکلات اقتصادی است و سایر قوا باید به کمک دولت بیاید و رهبری در سخنان اخیر در جمع مسئولان دستگاه قضا فرمود قوه مجریه نقش اول را دارد و قوای دیگر باید نقش خود را ایفا کنند و همه باید کمک کنند تا از این جنگ سربلند بیرون بیاییم.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر با مفسدان اقتصادی برخورد قوی شود امروز شاهد این مشکلات نیستیم و فردی که 35 هزار سکه خریده قطعا پشت پرده اینها به سرویس های جاسوسی خواهیم رسید.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: رهبری فرمودند برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی وظیفه قوه قضاییه است و دولت و مجلس وارد شود و اولویت امروز کشور اقتصاد است و برخی در خواب هستند و اگر همه همکاری کنند مشکلات حل می شود.

,

 

,

به گفته وی برخی از مشکلات مربوط به دشمن و تحریم هاست و برخی از مشکلات مربوط به بی انگیزگی برخی مدیران است و در این سه روز اخیر روسای سه قوه در جلساتی محکم حرف زدند شعار و وعده دادند و باید پشت اینها عمل باشد و مدیران باید در همه بخشها باورشان شود جنگ اقتصادی است و مردم هم باید کمک کنند.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: توقع مردم این است که در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن حلقوم این غارتگران را بفشارد و اموال بیت المال را برگرداند.

,

 

,

وی با پنجاه و نهمین سالگرد رحلت مرجع بزرگ جهان تشیع حضرت آیت اله العظمی بروجردی(ره) افزود: این پیشوای بزرگ جهان در سیزدهم شوال 1380 قمری مصادف با دهم فروردین 1340 شمسی در راه اسلام و قرآن چشم از جهان فرو بست و با رحلتشان امت اسلامی را در هجران عزادار کرد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: خبر رحلت ایران را تکان داد و تمام اقشار ملت در آن عزای بزرگ شرکت کردند و همه ساله در قم مجلسی توسط نوه ایشان برگزار می شود و تجلیل از این مقام تجلیل از خدمات شایان این مرجع عالیقدر به امت اسلامی و جهان تشیع است و نه تنها از مفاخر بروجرد و ایران است که از مفاخر دنیای اسلام است و یکی از درخشنده ترین ستارگان آسمان فقاهت و مرجعیت هستند و آشنایی با ابعاد زندگی وی برای اقشار مردم یک ضرورت است.

,

 

,

وی با اشاره به تودیع و معارفه امام جمعه بروجرد افزود: سال 82 به عنوان امام جمعه مسئولیت این نهاد را در بروجرد پذیرفتم و 15 سال گذشت و در این سالها مردم نماز جمعه را با شکوه برگزار کردند و در برابر کسانی که می خواستند به منافع شهر دست درازی کنند محکم ایستادم و 700 نماز جمعه را برگزار کردم.

,

 

,

به گفته وی مهمترین مشکل بروجرد چند دستگی ها و اختلافات است و عامل اصلی این مسائل و کشمکش ها اختلافات است و هر جایی باشم و هر کاری که بتوانم برای بروجرد انجام می دهم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه