اخبار داغ

تزریق واکسن مننژیت برای حجاج البرزی

تزریق واکسن مننژیت برای حجاج البرزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر استان البرز، برای تزریق واکسن مننژیت به حجاج بیت الله الحرام آماده خدمت رسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ناصر چرخساز با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام حج ۹۷، براساس وظیفه‌ای که از سوی سازمان حج و زیارت در خصوص معاینه، ویزیت و واکسیناسیون زائران حج تمتع به مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر واگذار شده است، این مرکز به منظور احراز سلامت زائران، آنها را مورد معاینه قرارمی‌دهد و در صورت تأیید وضعیت سلامت زائران گرامی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
چرخساز  افزود: این معاینات به‌منظور تأیید استطاعت جسمی و روانی زائران ، با حضور ۴ نفر از پزشکان واجد شرایط برای بیش از ۱۱۵۰ نفر از زائرین استان البرز و در صورت لزوم با استفاده از مشاوره های تخصصی به همراه انجام معاینات روحانیون، مدیر و سایر عوامل کاروان ها و مجموعه های حج در مرحله اول انجام شد. 
,
 
,
 نماینده مرکز پزشکی حج در استان البرز گفت: به دلیل توصیه‌های اکید سازمان بهداشت جهانی در خصوص بیماری مننژیت، هر ساله زائران حج تمتع قبل از اعزام، در برابر این بیماری واکسینه می‌شوند.
,
چرخساز با اشاره به محل انجام واکسیناسیون حجاج افرود: برای رفاه حال زائران حج تمتع، تیم پزشکی جمعیت هلال احمر در جلساتی که در بعثه مقام معظم رهبری و یا در مساجد برای اجتماع حجاج برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند و نسبت به ویزیت و واکسیناسیون آنها اقدام می‌کنند.
,
 
,
وی گفت: حجاجی که بنا به دلایلی نتوانستند در این جلسات شرکت کنند، می‌توانند  هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح به ساختمان جمعیت هلال احمر واقع در  چهارراه طالقانی، ابتدای خیابان جهانشهر، مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر مراجعه کنند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه