اخبار داغ

رئیس اداره اجتماعی شهرداری قم:

طرح محله سلامت در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد

طرح محله سلامت در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به معرفی بوستان شهدای نوبهار به عنوان بوستان بدون دخانیات، گفت:طرح محله سلامت در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی بستانی در حاشیه اختتامیه محله سلامت بوستان شهدای نوبهار در گفتگو با قم فردا با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: شهرداری هم مانند دیگر دستگاه ها برنامه هایی را در این هفته بصورت مستقل و یا مشارکتی برگزار کرده است.
وی ادامه داد:طرح محله سلامت از سال قبل شروع شده است که این بار طرح محله سلامت به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه های محتلف محله سلامت، گفت: برنامه های نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و مشاوره خانواده در کنار دیگر برنامه های ورزشی و تفریحی و فرهنگی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در هفته مبارزه مواد مخدر دو مورد برنامه برگزار شد که یکی از این برنامه ها در بوستان شهید هاشمی و دیگر در بوستان شهدای نوبهار بود.
بستانی با اشاره به اینکه اختتامیه طرح محله سلامت را در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد، بیان داشت: این بوستان را به چند دلیل برای این برنامه انتخاب کردیم که یکی از دلایل اعلام بوستان بدون دخانیات می باشد.
وی اضافه کرد: پایگاه بسیج و نهادهایی که در این بوستان در حال فعالیت هستند با انجام کارهای فرهنگی در این مکان موفق شده اند این بوستان را بوستان بدون دخانیات معرفی کنند به همین منظور ما در اختتامیه طرح محله سلامت این مسئله را هم عنوان خواهیم کرد.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به دیگر برنامه های انجام گرفته، ابراز داشت: بحث راه اندازی اتوبوس سلامت اجتماعی یا پیشگیری از آسیب اجتماعی که با همکاری بهزیستی و شهرداری و شورای مواد مخدر، نصب بنرهایی در سطح شهر با محتوای پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه ها در سطح شهر بوده است.
وی افزود: همچنین نمایشگاه کاریکاتوری با موضوع پیشگیری از اعتیاد که در نگار گذار خیابان صفائیه با همکار حوزه هنری برگزار نمودیم.
بستان با اشاره به اینکه حُسن ختام برنامه های این هفته را اختتامیه برنامه محله سلامت قرار دادیم، خطرنشان شد: این برنامه شامل کارگاه های مشاوره ای و برنامه های فرهنگی ورزشی تفریحی ؛ نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در قالب عکس و داستان با موضوع پیشگیری از اعتیاد ، مشاوره خانواده ، غرفه رباتیک ، غرفه پزشک رایگان، غرفه تیراندازی، غرفه کودک و غرفه هلال احمر بود.
وی در خاتمه با اشاره به استقبال شهروندان از این طرح، عنوان داشت: با توجه به اطلاع رسانی های انجام گرفته و اجرای این طرح در بوستان ها، استقبال خوبی از سوی شهروندان ازبرنامه ها و غرفه ها صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه