اخبار داغ

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در بابلسر

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در بابلسر
کلاهبردار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با جعل اسناد و فروش مال غیر در شهرستان بابلسر دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و کلاهبرداری از یک شهروند در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاهبرداری,

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی  فرماندهی انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیس و تحقیقات از مالباخته دریافتند، فردی با جعل اسناد در چند فقره بیش از یک هزار متر مربع از املاک خصوصی شهروندان را به افراد غیر فروخته است.

, پلیس آگاهی, جعل اسناد,

سردار میرفیضی گفت: با شناسایی متهم به جعل و کلاهبرداری این فرد در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی دستگیر شد و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت.

,

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی تاکنون به ۶ فقره جعل سند و فروش  املاک خصوصی افراد در  شهرستان اعتراف کرد.

,

فرمانده انتظامی مازندران، ارزش ریالی املاک کلاهبرداری شده را بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

, کلاهبرداری,

سردار میرفیضی از شهروندان خواست در هنگام خرید و فروش املاک از مراکز معتبر و رسمی اقدام به استعلام کرده و همواره در معاملات ملکی مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

,

منبع: باشگاه خبرنگراران جوان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه