اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن به مرگ تدریجی خود توسط انقلاب اسلامی معترف است

دشمن به مرگ تدریجی خود توسط انقلاب اسلامی معترف است
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن از چهل سالگی انقلاب و شکل گیری یک نظام اسلامی و ولایی با عمر 40 سال احساس خطر کرده است و آنها نسبت به اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است، معترف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وظایف روحانیت ، اظهار داشت: سخنگو بودن برای دین و دفاع از دین از وظایف روحانیت می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا،,  قم فردا,  قم فردا,

وی ادامه داد: همانگونه که پیامبر و ائمه اطهار وظیفه راهبری جامعه را بر عهده داشتند، روحانیت نیز وظیفه دارد که جامعه را راهبری کند و اگر روحانیت وظیفه خود را به درستی انجام دهد دیگر کسی نمی تواند برداشت‌های سکولار از دین داشته و به دنبال عملیاتی کردن آنها باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه روحانیت باید نسبت به پاسخگویی به شبهات اهتمام داشته باشد، گفت: داشتن روحیه انقلابی و جهادی و بهره مندی از بصیرت بالا از مسائل مهمی است که روحانیت باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشد.

,

وی عنوان داشت: دشمنان به دنبال دین ستیزی بوده و می‌خواهند با کاهش غیرت دینی موتور محرک اسلام را خاموش کنند.

,

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه حوزه علمیه بیماری‌های جامعه را شناخته و نسبت به آن واکنش لازم را داشته باشند، ابراز داشت: امروز شاهد هستیم کج اندیشان و افراد منحرف هر روز یک حرف تازه و غلط می‌زنند و منتظر می‌مانند تا واکنش حوزه را مشاهده کنند و بعد از آن بتوانند گام‌های بعدی را بردارند، در چنین شرایطی امروز روز فریاد حوزه‌های علمیه است.

,

وی اضافه کرد: امام(ره) شعار اسلام ناب یعنی اسلام ولایی را سر می‌دادند و دشمن به دنبال خاموش کردن صدای اسلام ناب است در حالی که انقلاب اسلامی اسلام ناب فعال در عرصه حکومت و سیاست جهانی را زنده کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به چهل سالگی انقلاب، گفت: دشمن از چهل سالگی انقلاب و شکل گیری یک نظام اسلامی و ولایی با عمر 40 سال احساس خطر کرده است و همچنین دشمنان نسبت به اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است، معترف هستند.

,

وی عنوان داشت: دشمنان می‌خواهند این انقلاب را به هر قیمتی نابود کنند و با فشارهای اقتصادی و عملیات روانی اخیر در تحقق اهداف شوم خود می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه