اخبار داغ

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید

پرداخت وام‌های میلیاردی به روستائیان

پرداخت وام‌های میلیاردی به روستائیان
مدیرعامل صندوق کارآفرین امید از ارائه تسهیلات بیمه اجتماعی به کارفرمایان روستائی خبر داد و گفت: از 3 میلیون تا 6 میلیارد تومان کف و سقف وام‌هایی است که به روستائیان می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نورالله‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان گفت: امیدواریم توسعه کسب و کار در مناطق روستایی و در نتیجه رفاه روستائیان حاصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: دولت مجلس قانون توسعه حمایت از اشتغال روستایی را دنبال می‌کند که هدف از آن افزایش ظرفیت اشتغال و توسعه کسب و کار روستایی است و از طرفی مانع مهاجرت روستائیان به شهر شود.

,

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید گفت: در حین اینکه فرصت کسب و کار ایجاد می‌شود مسئله امنیت شغلی را هم می‌بینیم در نتیجه با بیمه تامین اجتماعی وارد همکاری شده و از امروز نیز سازوکار بیمه اجتماعی روستائیان را خواهیم داشت.

,

نورالله‌زاده گفت: از سال 92 تا پایان سال 96 تعداد وام‌هایی که به روستائیان داده شده 213 هزار مورد بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه سقفی برای پرداخت این وام‌ها به روستائیان نداریم گفت:‌102 درصد وصول اقساط داشته‌ایم و مانده مطالبات ما در این ماه یک میلیارد و 690 میلیون تومان کاهش یافته است.

,

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید گفت: سقف وام‌های روستائی از 3 تا 5 میلیون تومان برای بافته‌های صنعتی و تا سقف 6 میلیارد تومن برای فعالیت‌های تولیدی است که بازپرداخت آن 6 ساله است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه