اخبار داغ

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س):

برنامه های دهه کرامت از ۲۳ تیرماه آغاز می شود

برنامه های دهه کرامت از ۲۳ تیرماه آغاز می شود
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری 12شب جشن در حرم مطهر ،گفت: برنامه های دهه کرامت از ۲۳ تیرماه همزمان با شهرهای قم و مشهد در بیش از ۱۱نقطه از کشور آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام صفر فلاحی  با اشاره به اینکه جشن دهه کرامت امسال در کشور با شعار خدمت کریمانه است، اظهار داشت: انتخاب این شعار بر اساس منویات مقام معظم رهبری و نگاه‌های روشنفکرانه به جامعه و مسائل اجتماعی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: مراسم جشن‌های دهه کرامت با آیین استقبال از کاروان خورشید و همچنین تعویض پرچم حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم از 23 تیرماه آغاز می‌شود.

,

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بااشاره به برگزاری 12شب جشن در حرم مطهر ،گفت: این جشن ها در این دهه با موضوعات شخصیت شناسی و سبک زندگی رضوی و فاطمی برای عموم زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد.

,

وی بیان داشت: در طول دهه کرامت از 150 نفر از حافظان قرآن کریم که در ماه‌های گذشته موفق به حفظ کلام‌الله مجید شده‌اند تجلیل  به عمل می‌آید.

,

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به دیگر برنامه های این دهه افزود: برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، آذین‌بندی شهری و اجرای پویش لبخند کرامت با موضوع آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد  از دیگر برنامه های این ایام می باشد.

,

وی ابراز داشت: جشن دهه کرامت همزمان در شهرهای قم و مشهد در بیش از 11 نقطه از کشور نیز به‌صورت هماهنگ با محوریت هیئت‌های مذهبی و مساجد در موضوعات مذهبی و قرآنی برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اعزام سفیران کریمه اهلبیت(ع) به برخی کشورهای دنیا در این دهه، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های متعددی برای برگزاری برنامه‌هایی در موضوعات شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در شهرهای مختلف کشور شده است.

,

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های قابل‌توجه حرم مطهر برپایی و ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین توسط موکب حرم مطهر بوده که ثمرات بسیار قابل‌توجهی تاکنون داشته است.

,

حجت الاسلام فلاحی تاکید کرد: باید فضای شهر قم در طول دهه کرامت به نحوی اداره شود که هر فردی که به این شهر سفر می‌کند از فرارسیدن ایام دهه کرامت باخبر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه