اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم مطرح کرد:

نوسازی ۱۴۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری قم

نوسازی ۱۴۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری قم
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به اختصاص 13 میلیارد تومان برای تعمیر اساسی ناوگان اتوبوسرانی، گفت: در دوسال گذشته بالغ بر 1400 دستگاه تاکسی درون شهری قم نوسازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، عباس ذاکریان  با اشاره به اینکه اقدامات موثر در بهبود هوای قم، اظهار داشت: در سال های گذشته تاکسی های با عمر بیش از 10 سال از مدار فعالیت و خدمات رسانی شهری خارج شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: در دوسال گذشته بالغ بر 1400 دستگاه تاکسی درون شهری قم نوسازی شده است که این هم در بهبود نسبی هوای قم اثرگذار می باشد.

,

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به کاهش عمر ناوگان تاکسیرانی قم به 6سال، گفت: در زمینه قانون هوای پاک، شهرداری اقدامات گسترده ای انجام داده است که نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از این اقدامات می باشد.

,

وی بیان داشت: شهرداری علاوه بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی در زمینه اتوبوسرانی هم اقداماتی را انجام داده است.

,

ذاکریان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ناوگان اتوبوسرانی، عنوان داشت:در این راستا اقدام به خرید اتوبوس های استاندار یورو4 که مجهز به فیلترهای قدرتمند و استاندار بین‌المللی است کرده ایم و همچنین شرکت‌های اتوبوسرانی الزام به گرفتن معاینه فنی شده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: تعمیر ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم از دیگر اولویت‌های مهم شهرداری قم در سال 97 می باشد.

,

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به اینکه تعمیر اساسی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در دستور کار قرارگرفته است، ابراز داشت: برای تعمیر و ترمیم برخی اتوبوس‌های فرسوده و قدیمی اعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه