اخبار داغ

سیدرضا اکرمی در گفت و گو با دانا؛

از بدنام شدن اسلام باید بترسیم/ مردم فداکارانه در مقابل مشکلات ایستاده اند/ انسان متدین با اقتصاد و سیاست دین خود را از دست نمی دهد

از بدنام شدن اسلام باید بترسیم/ مردم فداکارانه در مقابل مشکلات ایستاده اند/ انسان متدین با اقتصاد و سیاست دین خود را از دست نمی دهد
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر در جامعه ای برخی عملکرد ها، فاصله های حقوقی، عدم عدالت اجتماعی و عدم برخورد با مفسدین دیده شود برای دین بسیار خطرناک است.
[

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: یکی از چیزهای که بیش تر از هر موضوع دیگری جای نگرانی دارد، این است که خدایی نخواسته دین از نظر مردم ویا از نظر یک عده ای کارایی خودش را نداشته باشد و بعضی از مردم ساده دل و حساس تحت تاثیر بعضی قضایا قرار بگیرند و بخصوص جوانان و یک عده از کسانی که اعتقاداتشان ضعیف است به وسیله برخی از عملکردها از دین زده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: البته آن هایی که متدین هستند و در دین ذوب شدند، هیچ وقت با چنین چیزهایی دینشان را از دست نخواهند داد.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: اما در یک جمعیت 80 میلیونی همه که در آن حد نیستند؛ یک عده نیز ظواهر عملکردها، عدالت اجتماعی، برخورد با مفسدین و فاصله طبقاتی را می بیند و از طرفی عائله مندی، درآمد، فاصله های حقوقی را می بینند که این ها برای دین خیلی خطرناک است.

,

 

,

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به سخنی از امام(ره)مبنی بر "وای به اینکه اگر که خدایی نخواسته اسلام سیلی بخورد دیگر کمر راست نخواهد کرد" گفت: ما باید طوری عمل کنیم که اسلام بدنام نشود.

,

 

,

وی عنوان کرد: امام صادق(ع) نیز فرمودند با عملتان مردم را به اسلام دعوت کنید زیرا مردم بجای اینکه شعار و حرف را ببینند عمل را می بینند که آیا از عدالت، برخورد با متخلف خبری هست یا نه؟ فلذا مسئولین محترم بدانند که اگر یک جا تخلف رخ داد و برخورد نشود عقاید یک عده ی دیگری زیر سوال می رود و عقاید جوانان از بین می رود.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: آن چیزی که ما باید از آن هراسان باشیم این است که انقلاب اسلامی بویژه دین بدنام شود و بازتاب آن بسیار مشکل است و هرچه سریعتر باید راهکارهایی پیدا کرد که کار به جای باریک تر نکشد.

,

 

,

مردم فداکارانه و شایسته در مقابل مشکلات ایستاده اند

, مردم فداکارانه و شایسته در مقابل مشکلات ایستاده اند,

حجت الاسلام اکرمی در پایان گفت: مردم چه کنند مردم ما مردم خوبی هستند و تحمل مردم و فداکاری و صبر مردم خیلی بالا است، البته مردم می توانند خواسته هایشان را از طریق سخنگویان و خطبای جمعه به صورت منطقی مطالبه کنند تا درد مردم مطرح باشد به گونه ای که دشمن هم سوء استفاده نکنند و ما هم پیگیر آن ها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه