اخبار داغ

طی مراسمی از قهرمان ورزش های رزمی اسفراین تقدیر شد

طی مراسمی از قهرمان ورزش های رزمی اسفراین تقدیر شد
مراسم تجلیل از ملی پوش اسفراینی و قهرمان ورزش های رزمی با حضور معاونت فرمانداری و جمعی از مسئولین و ورزشکاران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ،معاون فرماندار شهرستان اسفراین و جمعی از مسئولان شهرستان در نشستی صمیمی از افتخار آفرینی داوود لعل سازگار که در مسابقات آسیایی اخیر در رشته کیک بوکسینگ مقام سوم را کسب کرد تجلیل  بعمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

سید احمد پرویزی معاون فرماندار شهرستان اسفراین ضمن گرامیداشت یاد شهدای واقعه حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ٢٩٠ نفر از مردم غیرنظامی کشورمان در ١٢تیر سال ١٣٦٧، بهترین راهکار برای کنترل آسیبهای اجتماعی در جامعه را توسعه ورزش شهرستان دانست.
پرویزی گرایش فرزندان و حتی افراد دیگر جامعه به  فضای مجازی را ناشی از عدم کنترل مناسب اوقات فراغت دانست و گفت: نگرش ما توسعه ورزش است و کسانی هم که در این راستا  فعالیت کنند پشتیبانی خواهند شد.
وی با اشاره به مدیریت صحیح اوقات فراغت اظهار داشت: بسیاری از مشکلات حوزه جوانان و نوجوانان با کنترل صحیح اوقات فراغت قابل حل است که درایام تعطیلات تابستان و ایام نوروز فرزندان ما اگر امکانات و فضای ورزشی نباشد به سمت و سوی دیگرهدایت می شوند که چه بسا دچارمشکلات و آسیب اجتماعی شوند.

,
,
,

ایشان اظهار داشت: وقتی ورزشکاران شهرستان در رشته های مختلف در میادین بزرگ وارد رقابت می شوند، فارغ از کسب موفقیت و مدال های رنگارنگ که البته حائز اهمیت است، ما به اسفراینی بودن مان می بالیم و افتخار می کنیم.

,

ایشان با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران را یک اصل مهم در شهرستان می دانیم ادامه داد: شهرستان اسفراین در حوزه ورزش و جوانان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و با وجود کمبود امکانات، افتخارات بسیاری توسط ورزشکاران اسفراینی برای ورزرش کشورمان بدست آمده است.

,

گفتنی است در بخش پایانی این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از افتخار آفرینی این ورزشکار محبوب تجلیل بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه