اخبار داغ

داعشی های دهه شصت و طراحی خط آشوب و ناامنی در کشور

داعشی های دهه شصت و طراحی خط آشوب و ناامنی در کشور
دشمنان طراحی خط آشوب را به داعشی های دهه شصت و ورشکستگان رژیم سابق سپرده اند تا از بستر مطالبات صنفی و بحق مردم سوء استفاده و اغتشاشات و آشوب ها را به شهرهای کوچک بکشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خط آشوب و اغتشاش را طراحی کردند و می خواهند از بستر مطالبات صنفی و بحق مردم سوء استفاده و اغتشاشات و آشوب ها را به شهرهای کوچک بکشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

حوادث چند روز گذشته بازار تهران و خرمشهر به بهانه رسیدگی به مطالبات بحق مردم بار دیگر زنگ هشدار برای مردم و مسوولان را به صدا درآورد که در زمین دشمن بازی نکنیم، دشمنی که طراحی خط آشوب را به داعشی های دهه شصت و ورشکستگان رژیم سابق و عوامل ضد انقلاب و سلطنت طلبان سپرده تا حوادث سوریه را برای ایران تدارک ببینند.

,

داعشی های دهه شصت مرکز فرماندهی خط آشوب و اغتشاشات و ناامنی را در بستر فضای مجازی پیدا کرده اند، فضایی که در چند ماه گذشته بر سر بستن یا نبستن آن قیل و قال به پا شد و بهرحال اکنون به مرکز فرماندهی عوامل ضد انقلاب تبدیل شده است‌.

,

, ,

در کنار فصای مجازی شبکه های انگلیسی و آمریکایی و عربی به میدان آمدند تا دروغ ها، شایعه ها، تهدیدها و تحریم ها را بزرگ نمایی کرده تا با نشانه گرفتن افکار عمومی جامعه داشته ها و افتخارات ملت را کوچک و نداشته ها را بزرگنمایی و جای جلاد و شهید را نیز عوض کنند.

,

مدتی است که مردم خرمشهر و آبادان و برخی نقاط خوزستان از شوری آب رنج می برند و عملا آبی را برای شستشو و حتی آشامیدن ندارند و در این بین مردم از مسوولان هم مطالبه گری بحق دارند.

,

 

,

 

,

, ,

از سوی دیگر مسئولان هم آستین همت را بالا زده و بصورت شبانه روزی تلاش می کنند تا پایان این ماه و حتی زودتر آب شیرین را به خانه های مردم آبادان، خرمشهر، اروند، شادگان و برخی نقتط خوزستان برسانند.

,

این مطالبه بحق مردمی فرصتی فراهم کرده تا دشمن و عوامل ضد انقلابش بشدت تلاش کنند تا از آن سوء استفاده کرده و در فضای مجازی و رسانه های مختلف در شیپور ایجاد اغتشاش و ناامتی بدمد، شیپوری که داعشی های دهه شصت در این چند سال اخیر از آن برای براندازی نظام بهره می برند.

,

کارشناس مسایل سیاسی در این خصوص می افزاید: عوامل ضد انقلاب و سلطنت طلبان لندن نشین که این روزها فرانسه میزبان همایش منافقانه آنند از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علاوه بر ترور ۱۷ هزار نفر از نخبگان، علما و اندیشمندان، مسوولان برجسته نظام و مردم عادی در صدد براندازی نظام و بازگشت به کشور بودند.

,

حسین محمدی اظهار داشت: گروهک منافقین با انجام جنایتهای متعدد علیه مردم ایران هیچ جایگاهی در این کشور ندارد و هر روز بر نفرت ملت و نظام اسلامی ایران بر علیه این گروهک تروریستی افزوده می شود.

,

وی میزبانی کشور فرانسه از منافقین را در ادامه سیاست های خصمانه این کشور و گروهک منافقین علیه نظام اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حیات سیاسی و معیشتی منافقین در گرو تبعیت از سیاست های آمریکا و غرب است.

,

این تحلیلگر مسایل سیاسی بیان کرد: گروهک منافقین در ابتدا توانمندی نظامی و اطلاعاتی داشت اما اکنون این توان به حداقل ممکن رسیده و دیگر قادر به رویارویی علیه ملت ایران نیست و خوی خصمانه و منافقانه خود را از بستر فضای مجازی برای ارعاب و آشوب و ناامنی در کشور دنبال می کند.

,

در نهایت عوامل ضد انقلاب در چتد شب گذشته با ورود به خیابانهای خرمشهر آشوب به پا کردند و نه نامی از آب شور و نه از مطالبات بحق مردم بود بلکه با چماق و چاقو به جان و مال مردم حمله و اموال عمومی را تخریب کردند تا خوراکی برای طراحان خط آشوب تهیه کنند.

,

, ,

آنها در این طراحی و به مانند سناریوهای قبلی به شدت نیازمند کشته سازی هستند تا در این اغتشاشات کشته سازی و افکار عمومی را نیز منحرف کنند، سناریویی که در چند روز گذشته و در پی اعتراضات صنفی و مطالبات بازاریان تهران از مسوولان برای ثبات بازار دنبال شد و تلاش کردند که خیابانهای تهران را به آشوب بکشانند و وقتی دیدند مردم همراهی نمی کنند به خشونت، ارعاب، تهدید و ناسزا گویی روی آوردند.

,

حوادث چند روز گذشته بازار تهران و خرمشهر به بهانه رسیدگی به مطالبات بحق مردم بار دیگر زنگ هشدار برای مردم و مسوولان را به صدا درآورد که در زمین دشمن بازی نکنیم، دشمنی که طراحی خط آشوب را به داعشی های دهه شصت و ورشکستگان رژیم سابق و عوامل ضد انقلاب و سلطنت طلبان سپرده تا حوادث سوریه را برای ایران در خواب های آشفته و شوم خود تعبییر کنند غافل از آنکه سوریه کتاب تجربه هاست و تجربه را تجربه کردن خطاست، خوابی که در چند سال گذشته تعبیر نشد و در آینده هم تعبییر نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه