اخبار داغ

کلاهبردار فراری به دام افتاد؛

خودرو سواری در سایت‌های فروش کالای دسته‌دوم به ۲۰ نفر فروخته شد

خودرو سواری در سایت‌های فروش کالای دسته‌دوم به ۲۰ نفر فروخته شد
رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: فردی که یک خودروی زانتیا را به ۲۰ نفر در یکی از سایت‌های فروش کالاهای دسته دوم فروخته و بیعانه گرفته بود به دام پلیس افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و گروه‌ها و کانالهای مجازی روز به روز افزایش می‌یابد و با توجه به جذابیت برخی کانال‌ها تعدادی از افراد که در سنوات گذشته با اینترنت آشنا نبودند وارد شبکه‌های اجتماعی شدند و در نتیجه جرائم نسبت به سنوات گذشته بسیار افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با اشاره به اینکه جرائم حقیقی در سال‌های قبل از طریق پلیس آگاهی پیگیری می‌شد، افزود: اینک از طریق اینترنتی در قالب جرائم کلاهبرداری، برداشت‌های غیرمجاز، سرقت وجوه از حساب‌ها و سایت‌های فروش اجناس دست دوم که برخی از این اجناس حتی متعلق به خودشان نیست رخ می‌دهد و موجب سوءاستفاده بسیاری از افراد شده است.

,

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه بیان داشت: به تازگی هم یک دستگاه زانتیا با قیمت بسیار پایین به مبلغ ۱۵ میلیون تومان در این سایت‌ها برای فروش عرضه شد که مردم گمان می‌کردند خسارت ناشی از تصادف کرد با اندکی هزینه، قابل تعمیر بود.

,

سرهنگ کریمی ادامه داد:‌در نتیجه در سراسر استان ۲۰ نفر به عنوان خریدار بیعانه داده بودند و فرد کلاهبردار بعد مدتی شماره خود را خاموش کرد اما در نهایت بعد از اقدامات ما به دام قانون افتاد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه