اخبار داغ

اعلام موجودیت جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان

اعلام موجودیت جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان
«جبهه اسلامی نیروهای انقلابی استان لرستان» با هدف ایجاد انسجام و جلوگیری از هرگونه اختلاف و مطالبه گری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با انواع مفاسد، فعالیت خود را آغاز می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،به مناسبت سالگرد شهادت الگو و معمار تشکیلات دینی و انقلابی یعنی شهید مظلوم استاد بهشتی و یاران باوفایش شهیدان سید فخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی و به تاسی از آنها، جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان اعلام موجودیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،به مناسبت سالگرد شهادت الگو و معمار تشکیلات دینی و انقلابی یعنی شهید مظلوم استاد بهشتی و یاران باوفایش شهیدان سید فخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی و به تاسی از آنها، جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان اعلام موجودیت می‌کند., به مناسبت سالگرد شهادت الگو و معمار تشکیلات دینی و انقلابی یعنی شهید مظلوم استاد بهشتی و یاران باوفایش شهیدان سید فخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی و به تاسی از آنها، جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان اعلام موجودیت می‌کند.,

 

,

  بسم الله الرّحمن الرّحیم 

,

« واعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ » ﴿آل عمران/103﴾

,

«و همگی به ریسمان خدا ( قرآن و اسلام و هر گونه وسیله ارتباط دیگر) چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکت نعمت او، برادر شدید! و شما بر لب حفره ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار میسازد، شاید هدایت شوید»

,

 

,

  امیرالمومنین امام علی علیه السّلام : «فیا عجبا، عجبا، والله یمیت القلب و یجلب الهم من اجتماع هولاء القوم علی باطلهم، و تفرقکم عن حقکم » . «شگفتا! شگفتا! به خدا سوگند، این واقعیت قلب انسان را می‌میراند و دچار غم و اندوه می‌کند که دشمنان در باطل خود وحدت دارند، و شما در حق خود، پراکنده و متفرق می‌باشید. » نهج‌البلاغه، ترجمه محمد دشتی، ‌ص 75، خطبه 27

,

 

,

 «جبهه اسلامی نیروهای انقلابی استان لرستان» با هدف بررسی و تبیین و اجرای آرمانها و منویات حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و تلاش برای وحدت کلمه بین آحاد جامعه و بخصوص ایجاد انسجام و وحدت رویه بین افراد و احزاب و گروهها و کلیه نیروهای مومن و انقلابی و ولائی استان اعم از طیف های مختلف و برقراری روابط صمیمانه بین آنها و جلوگیری از هرگونه اختلاف و تفرقه بین یاران انقلاب و مطالبه گری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با انواع مفاسد، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

,

 

,

 همچنین دیگر اهداف و برنامه های این جبهه عبارتند از : تشدید فعالیتهای دینی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و بصیرت افزائی و معرفت شناسی و خود سازی و کسب مکارم اخلاقی و تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اندیشه ورزی و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان و جلوگیری از هرگونه تجملگرائی و اشرافیگری و انحراف و سوء استفاده مسئولین و دست اندازی آنها به بیت المال و حمایت از محرومین و مستضعفین و اقشار آسیب پذیر جامعه و احقاق حقوق مظلومین و مقابله با هرگونه استبداد رای و خود کامگی و حمایت از آزادیهای مشروع و انتقاد سازنده و بدون هرگونه حب و بغض ، در جهت اصلاح امور.

,

 

,

 « جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان» تلاش می کند تا با ارائه طرح ها و پیشنهادات و راهکارهای مناسب ،زمینه پیشرفت علمی و اقتصادی کشور را با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و به تبع آن ایجاد امنیت و آسایش و رفاه مردم ، اشتغال جوانان ، حمایت از تولید و محصول و کالای ایرانی ، فراهم نماید.

,

 

,

 برای رسیدن به اهداف مهم مذکور ، نیاز به تشکیلاتی منظم و با برنامه و هدفمند و مردمی و متکی به آرای اعضایی فعال و با نشاط و با انگیزه، ضروری است تا بتواند همه افراد حقیقی و گروهها و تشکلهای ارزشی و انقلابی را منسجم نماید.

,

 

,

لذا جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان حاصل مطالعه و بررسی و تلاش چندین ماهه جمعی از نخبگان و فعالین حوزوی و دانشگاهی و ولائی استان می باشد و دارای ارکان مهمی از جمله هیئت موسس و شورای مرکزی هر شهرستان و شورای عالی استانی و شورای عالی سیاست گزاری و کارگروه های تخصصی بوده و تلاش دارد تا ضمن بهره گیری از تجربه و توان پیش کسوتان ، عنان امور را به دست جوانان مومن و انقلابی واگزار نماید.  

,

 

,

جزئیات بیشر در این خصوص، طی اطلاعیه های بعدی و مصاحبه های سخنگوی جبهه به اطلاع عموم هم استانیهای عزیز خواهد رسید.

,

 

,

 همچنین سایت جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان (ج.ا.ن.ا.ل) به آدرس ذیل، برای ارایه اخبار و اطلاعات و تحلیل های نیروهای مومن و انقلابی استان لرستان طراحی شده است:http://www.janal.ir   

,

والسّلام علی عبادالله الصّالحین  

,

تیر ماه 1397

,

جبهه اسلامی نیروهای انقلابی استان لرستان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه