اخبار داغ

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

برخی با وجود ناکارآمدی برجام، هنوز از آن دفاع می کنند/آمریکا با برخی جریانات داخلی، پیشرفت ایران را هدف قرار داده است

برخی با وجود ناکارآمدی برجام، هنوز از آن دفاع می کنند/آمریکا با برخی جریانات داخلی، پیشرفت ایران را هدف قرار داده است
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه برخی با وجود ناکارآمدی برجام، هنوز از آن دفاع می کنند، گفت: آمریکا و اروپا با حمایت برخی جریانات معاند و یا ترسو و ناآگاه در داخل کشور، به طور مستقیم حرکت و پیشرفت جامعه ایران را هدف قرار داده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برجام، اظهار داشت: امروز ناکارآمدی برجام مشخص شده است اما برخی افراد هنوز از آن با چنگ و دندان دفاع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: این افرادی که سعی در حفظ و احیای یک توافق مرده دارند را می توان به چند دسته تقسیم کرد که دسته اول دروغ پردازان و القاکنندگان ترس از جنگ در داخل و خارج کشور هستند.

,

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه در ادامه افزود: این دسته از ابتدای پرونده هسته‌ای ، همواره تلاش نمود تا برای ملت ایران این دروغ بزرگ را جا بیندازد که تلاش ایران برای هسته‌ای شدن و دستیابی به فناوری مهم و استراتژیک هسته‌ای اقدامی است که در نهایت ملت ایران را به جنگی بزرگ وارد می سازد.

,

وی اضافه کرد: این پروژه همان پروژه مورد نظر آمریکا و اروپا در عقب‌ نگهداشتن ملت ایران است که با حمایت برخی جریانات معاند و یا ترسو و ناآگاه در داخل کشور، به طور مستقیم حرکت و پیشرفت جامعه ایران را هدف قرار داده است.

,

حجت الاسلام ملک زاده با اشاره به اینکه دسته دوم افراد غرب شیفته هستند، گفت: این دسته می کوشند اعتماد از بین رفته ایران به غرب را بازسازی کنند.

,

وی بیان داشت: گرچه تجربه برجام نشان داد که بی اعتمادی ملت ایران به خصوص مقام معظم رهبری به غرب و در راس آن دولت آمریکا کاملاً بجا بوده اما این گروه به علت تعلق خاطری که به غرب دارند، در نقش وکیل مدافع آن به ویژه دولت آمریکا ظاهر شده و همچنان اصرار دارند که اعتماد ما به غرب را اقدامی درست معرفی نموده و این گونه القا کنند که ایران راهی جز همراهی با نظم نوین جهانی مورد نظر غرب در مسیر پیشرفت کشور ندارد.

,

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز حتی سیاستمداران غربی و آمریکایی نیز به اشتباه بودن سیاست خارجی آمریکا و پیش بینی درست ایران و مقام معظم رهبری در غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا اذعان نموده‌اند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه دسته سوم گروهی سازش طلب، ترسو و پیرو مذاکره و تسلیم هستند، بیان داشت: این دسته به دلیل دنیاطلبی مفرط و دلبستگی به مظاهر مادی، اعتقادی به مقاومت و پایداری در برابر ظلم ندارند و زندگی کردن در دنیا را به هر قیمتی بر مقاومت و به خطر انداختن جان خویش ترجیح می‌دهند.

,

حجت الاسلام ملک زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: اینان به زعم خویش ساده‌ترین راه را که گمان می‌کنند تسلیم شدن در برابر حرف زور و سازش با ظالم است را انتخاب می کنند غافل از آن که این انتخاب برخلاف تصور آنها هرگز ساده‌ترین راه نبوده و حتی احتیاجات دنیوی آنان را نیز تامین نخواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه