اخبار داغ

اصلاح طلبان به فردی غیربومی اصلاح طلب هم برای مدیرکلی آموزش و پرورش رضایت داده اند

اصلاح طلبان به فردی غیربومی اصلاح طلب هم برای مدیرکلی آموزش و پرورش رضایت داده اند
اصلاح طلبانی که شاید در کمتر از یک سال قبل برای نرفتن پرویزی غیربومی که مسئولیت های استانی و شهرستانی را بین اصلاح طلبان توزیع می کرد خودشان را به آب و آتش زدند اکنون همان ها حرف از بومی گرائی می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، پس از بازنشستگی توام با استعفای لامعی از مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش پس از کلی از حاشیه سازی عملکردی آموزش و پرورش استان که نمونه انتهایی و البته غیرقابل باور آن سعی در پائین کشیدن شلوار ان هم توسط معلم ابتدائی در بیرجند بود اصلاح طلبان به شدت برای انتصاب مدیرکل بعدی در حال تلاش و لابی هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

برای این کار تیمی قوی برای افزایش لابی گری با وزارت و  افراد دخیل در این موضوع تشکیل شده است .
برنامه ریز وریاست اصلی این تیم بر عهده دیمه ور معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش در دولت قبلی و همچنین رئیس ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 می باشد
البته شاید بتوان ازمهمترین کسانی که ارتباط نزدیکی با دیمه ور داشته وبا وی برای انتصاب جدید همراهی می کنند  یاسر محمدی خواهر زاده وی که اکنون مسئولیتی در آموزش و پرورش برای خود رقم زده و همچنین مهرانفر مدیرسابق آموزش و پرورش درمیان که این روزها مدیر یکی از معاونتهای مهم اداره کل آموزش و پرورش استان را بر عهده دارد و همچنین عباسی فر مدیر آموزش و پرورش سربیشه است را برشمرد .
البته برنامه های متفاوتی برای تاثیرگذاری بر تصمیم وزیر آموزش و پرورش دیده شده است . نوشتن طومار و اجبار معلمان و کارکنان آموزش و  پرورش استان به امضای آن و ارسال آن به وزارت یکی از روشها بوده است .
اما این روزها این تیم به شدت در حال رایزنی برای گزینه های پیشنهادی خود هستند . اگر به این لیست دقیق تر بنگریم در کنار افرادی بومی اصلاح طلب ، فردی غیربومی و اصلاح طلب نیز به چشم می خورد که قرار شده همزمان برای همه این بزرگواران کار جدی صورت گیرد و در صورتی که اقبال به سمت هر نفری برود همان شخص منصوب گردد .
تلاش برای حکم گرفتن برای مدیرکلی آموزش و پرورش برای هم کیشان سیاسی خود حتی به قیمت انتصاب یکی غیربومی موضوع جدیدی نیست . استفاده ابزاری از شعارها شیوه رایج برخی اصلاح طلبان شده است .
اصلاح  طلبانی که شاید در کمتر از یک سال قبل برای نرفتن پرویزی  غیربومی که مسئولیت های استانی و شهرستانی را بین اصلاح طلبان توزیع می کرد خودشان را به آب و آتش زدند اکنون همان ها حرف از بومی گرائی می زنند که در واقع خنده دارین مطلبی است که باید درشیوه و منش سیاسی همین افراد جستجو کر د.
البته این موضوع در جلسه اخیر اصلاح طلبان با استاندار خراسان جنوبی که در اواخر ماه مبارک رمضان در سالن ایثار برگزار شد نیز به نوعی مطرح شد . در کنار تاکید بر بومی گرائی توسط برخی از افراد در آن جلسه اما از برخی از مسئولین غیربومی مانند نظافت فرماندار سابق نهبندان در عین اینکه انتقادات بسیاری به عملکرد وی وارد است نیز حمایت گردید .  

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه