اخبار داغ

آمریکا هرجا که نتواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می‌کند

آمریکا هرجا که نتواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می‌کند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هرجا که آمریکا نمی تواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه بود که سفارشی ارزشمند از سوی مقام معظم رهبری برای یادآوری جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با اشاره به اینکه ردپای آمریکا در تمام جنایاتی که دردنیا به وقوع می پیوندد وجود دارد افزود: در روز ششم تیرماه با دسیسه آمریکا به جان رهبری سو قصد  شد، در روز هفتم شهادت آیت الله بهشتی و جمع کثیری از یاران امام و ساقط کردن هواپیمای ایرا باس توسط ناو هواپیما بر آمریکا که ساقط شدن یک هواپیمای مسافربری در هوا و کشته شدن تعداد زیادی کودک و زن و بچه بی پناه موجب افتخار برای آمریکا شد.

,

سروری، ترور رئیس زندان اوین و بمباران شیمیایی سردشت را از جمله اقدامات با هماهنگی مستقیم استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دانست که در ایران و سرزمین های اسلامی در حال شکل گیری است و گفت: هرجا که آمریکا نمی تواند سلطه یابد حقوق بشر را علم می کند و به بهانه آن دست به جنایت می زند و خود را مدافع حقوق بشر اعلام می کند.

,

وی افزود: این همه جنایت مستقیما به دست آمریکا در یمن، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و بحرین رخ داده؛ آمریکا با گروه های تروریستی که خود پرورش داده آنها را تروریست نمی داند اما کشوری که در حال پیشرفت و رشد علمی ومعنوی است از آن به عنوان تروریست نام می برد.

,

سروری گفت: در این شرایط است که آمریکا برای تسلط پیدا کردن بر کشورهایی که سرمایه نفت یا منافع و ذخایر زیر زمینی دارد حضور می یابد و در واقع هر جا که ذخایر است روی حقوق بشر دست می گذارد و جنایات هولناکی به وجود می آورد.

,

وی افزود: امروز هم با خروج از برجام و به بهانه تحریم که البته 40 سال است دیگران را تشویق به تحریم می کند اما ایران اسلامی از این دسیسه ها و توطئه ها سرافراز پیروز آمده و راه پر افتخار خود را ادامه می دهند هیچ اتفاقی برای این نظام نمی افتد چون کلید وحدت و ولایت و ماندگاری انقلاب شرایطی است که به خویی از آن پیروی می کنند و ماندگاری انقلاب تا ظهور امام زمان ادامه می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه