اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

دستگاه اجرایی، عامل تورم و بی‌تدبیری در اداره کشور

دستگاه اجرایی، عامل تورم و بی‌تدبیری در اداره کشور
کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی دستگاه اجرایی را عامل تورم و بی‌تدبیری در اداره کشور دانست و گفت: به مردم بگویند ما اشتباه کردیم درباره این همه دروغ‌هایی که بافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد کرمی‌راد در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بهترین تعبیری که می شود درباره برخورد آمریکا با حقوق بشر به کار برد حقوق نابشری آمریکایی است زیرا آمریکا به عنوان کسی که خود ناقض حقوق بشر است و با توجه به اینکه بخش عمده ای از منافع و مصالح را در راستای تحمیل اراده و سیاست‌های خود آمریکا در منطقه دنبال می کند طبیعی است آنان درموضوع حقوق بشر کمیتشان لنگ باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: کشورهایی که ناقض حقوق بشر هستند و بارها و بارها در سازمان ملل محکوم شدند و قطعنامه علیه شان صادر شده، آمریکا با توجه به امکان حق وتو که برایشان وجود داشته این حکم ها را وتو کردند چه اینکه با وجود جنایت‌هایی که رژیم کودک‌کش صهیونیسم علیه فلسطین انجام می‌داد که در خیلی جاها مردم بی گناه و بدون دفاع را به خاک و خون می کشید قطعنامه هایی صادر می شد و محکوم می کرد اما آمریکا وتو می کرد.

,

یک کارشناس و تحلیل گر سیاسی گفت: در واکنش به جنایتی که رژیم آل سعود در حق یمن می کند جنایتی که داعشی ها و صهیونیسم علیه سوریه می کنند اگر صدایی بلند شود آن صدا در نطفه خفه می شود.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دنیای غرب وحشی به سرکردگی آمریکا از درون دچار چالش‌های سنگینی خواهد شد گفت:  بحران‌های تجاری و اقتصادی که وجود داشته همچنین در هنگام انتخابات ریاست جمهوری ترامپ بارها به این مسائل اشاره و کلینتون هم اظهار می کرد آمریکا داعش را ایجاد کرد.

,

وی افزود: در قبال این همه جنایت داعشیون کمترین برخوردی با آنان نشد جز اینکه تمام سیاستهای آنان منافع محور بود سلاح امریکایی بیشتری را به آنان بفروشند و به اسلام هراسی ها و رفتا و آمدها با عربستان دامن بزنند تا جایی که 470میلیارد دلار عربستان را به خاطر همین نوع سلاح هایی که به آنان فروختند دوشیدند.

,

کرمی راد گفت: امروزه شاهدیم وجود رژِیم استکباری و استثماری آمریکا به خودی خود بیانگر مهمترین کشوری که ناقض حقوق بشر است شناخته می شود هواپیمای مسافربری ایران که 66 کودک بی گناه در آن وجود داشت در مقطع پایانی دفاع مقدس درجنگ هشت ساله ای که به ما تحمیل کرد یکی از جنایات آنان است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: آمریکایی ها به راحتی هواپیمای مسافربری ما را زدند و کاپیتان کشتی آنان را مدال دادند البته ایران این موضوع را بارها پیگیری کرده و نسبت به موارد نقض حقوق بشر مواردی را عنوان کرد اما به نتیجه ای نرسیدیم.

,

کرمی راد گفت: با خروج آمریکا از موضوع حقوق بشر و تکرار اقدامات گذشته اتفاق خاصی نمی افتد جز اینکه باید بتوانیم در دیپلماسی عمومی و پارلمانی و سیاسی به موقع رایزنی کنیم و کشورهای مختلف را  نسبت به جنایات آمریکا آگاه تر کنیم و خود نیز بروز باشیم.

,

وی افزود: ایران بر اساس قانون اساسی و تکلیف الهی و شرعی موظف است از کشورهای تحت ستم دفاع کند و با کشورهای استکباری مبارزه کند امروز نوک پیکان حملات جعلی و کودک کش آمریکا علیه جمهوری اسلامی است؛ آل سعود و رژیم صهیونیسیم و آمریکا و دشمنان قسم خورده ایران اعم از سلطنت طلبان و منافقین دست به دست دادند تا لااقل در 40 سالگی نظام به خیال خود، ما را از پای درآورند.

,

وی با بیان اینکه منافقین در زمان شهید بهشتی و رجایی و باهنر این شهدا را تررو می کردند گفت: منافقین پس از این جنایات به هم پیمانان خود می گفتند دیگر رژیم جمهوری اسلامی ایران از بین خوهد رفت و مرتب این صدا را در شیپور می دمیدند تا بیشتر پول بگیرند و نوکری و سرسپرگی داشته باشند تا در نهایت برای چند روز بیشتر در اروپا و آمریکا بقا داشته باشند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه افزود: منافقین در کنگره آمریکا حضور فعال دارند و برای هر نماینده یک منافق گذاشتند و به همان تعداد علیه جمهوری اسلامی رایزنی می کنند اما خوشبختانه آنان نیز که به این افراد دلخوش کردند جایگاهی میان مردم ندارند.

,

کرمی‌راد خاطر نشان کرد: ملت ما ملت هوشیاری است و امنیت بر کشور ما حاکم است و مردم با وجود همه فشارها، گرانی و تورم و بی تدبیری که از بعد اداره کشور از سوی دستگاه اجرایی است مردم صبور هستند اما  تاکی باید این صبوری ادامه یابد باید به این رهنمودهای مقام معظم رهبری که پیشتر بیان کرد مبنی بر اینکه مسئولین به خود آیند و با مردم آشتی کند توجه کنند؛ به مردم بگویند ما اشتباه کردیم درباره این همه دروغ هایی که بافتند مردم در عرصه های مختلف مخصوصا در انتخابات آینده، پاسخ کسانی که به آن ها دروغ گفتند را خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه