اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

مهمترین هدف اردوهای جهادی تقویت فرهنگ کار جهادی و محرومیت زدائی است

مهمترین هدف اردوهای جهادی تقویت فرهنگ کار جهادی و محرومیت زدائی است
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور جهادگران بسیجی فرصتی فراهم کرده تا علاوه بر محرومیت زدائی و خودسازی، فرهنگ و روحیه کار جهادی را در جامعه گسترش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، سرهنگ علی نیک یاد صبح امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج سازندگی تربت حیدریه اظهار کرد: جهادگران بسیجی مصداق همان مجاهدان راه خدا هستند که در عرصه اردوهای جهادی پا در رکاب خدمت به مردم مناطق محروم نهاده تا بخشی از مشکلات آنان بواسطه این اردوها رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی مهمترین هدف اردوهای جهادی را ترویج فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین جوانان و بخصوص اهالی منطقه عنوان کرد و افزود: در شرایطی که روحیه تنبلی و سستی در حال رسوخ به طبقات مختلف جامعه است این اردوها شرایطی فراهم کرده که همانطور توانستیم در دوران ذفاع مقدس با روحیه جهادی هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کنیم و به سربلندی از آن خارج شویم، فرهنگ کار و تلاش دسته جمعی و جهادی در جامعه نهادینه شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه از محرومیت زدائی در مناطق محروم بعنوان دومین اولویت اردوهای جهادی یاد کرد و افزود: در این راستا اولویت نخست محرومیت زدائی در مناطق محروم احداث، بهسازی و مرمت منازل محرومین است و ساخت امکان عمومی و عام المنفعه که نفع آن برای همه مردم بشمار می رود در اولویت بعدی نیز قرار گرفته است.

,

نیک یاد خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی یک برنامه معرفتی کامل برای جهادگران بسیجی محسوب می شود و افرادیکه در طول روز به کار و تلاش برای رفع محرومیت ها مشغولند در اوقات شب با برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و معنوی به خودسازی می پردازند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه خطاب به مدیران دستگاههای اجرائی گفت: عرصه اردوهای جهادی بسیج سازندگی ظرفیت بالائی را فراهم کرده تا دستگاههای اجرائی از بستر آن اهداف و برنامه های خود را نیز دنیال کنند.

,

معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه در ادامه این جلسه اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی تا به امروز توانسته شور و اشتیاق اهالی مناطق محروم را برای عمران و آبادانی منطقه خود افزایش دهد بطوریکه با حضور جهادگران بسیجی در یک منطقه محروم بسیاری از اهالی یار و مددکار این جوانان می شوند.

,

احسان کریمی از دستگاههای اجرائی خواست تا هر آنچه که در حوزه های مختلف در توان دارند پای کار بیاورند تا بتوانند از این اردوها بنحو شایسته ای برای مردم بهره برداری کنند.

,

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه بیان کرد: امسال بالغ بر 1600 نفر در قالب 24 گروه جهادی اعم از جهادگران بسیجی حوزه های محلات، دانش آموزی، دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی، مهندسین و فرهنگیان بمدت 75 روز در منطقه هدف حضور خواهند داشت.

,

وی از دهستان رقیچه کدکن بعنوان منطقه هدف اردوهای جهادی بسیج سازندگی یاد کرد و افزود: دهستان رقیچه کدکن با 13 روستا از 16 تیرماه تا پایان شهریور میزبان بالغ بر یکهزار جهادگر بسیجی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه