اخبار داغ

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ثمره حقوق بشر آمریکا، جدایی فرزندان از والدین است

ثمره حقوق بشر آمریکا، جدایی فرزندان از والدین است
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکائی که سالهاست ادعای آن را دارند ابزاری برای ظلم و توحش علیه بشریت است، گفت: مهاجرت غیر قانونی دلیلی نمی شود تا رفتاری غیر انسانی با بشریت صورت پذیرد و با این بهانه اولاد انسان را در قفس قرار دهند البته این همان حقوق بشر آمریکایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی حقوق انسان و بشر نیست، اظهار داشت: حقوق بشری که آمریکا آن را ادعا دارد حقوق بشر حیوانات و گیاهان هم نیست چرا که تفسیر حقوق بشر آمریکایی، جنایت و کشتار و وحشی گری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکائی که سالهاست ادعای آن را دارند ابزاری برای ظلم و توحش علیه بشریت است.

,

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام آمریکا در جدا کردن فرزندان از والدین و نگهداری در قفس به بهانه مهاجرت غیرقانونی، گفت: مهاجرت غیر قانونی دلیلی نمی شود تا رفتاری غیر انسانی با بشریت صورت پذیرد و با این بهانه اولاد انسان را در قفس قرار دهند.

,

وی اضافه کرد: این ادعای حقوق بشری آمریکا در حد رفتار با حیوانات هم نیست چرا که حیوانات نیز دارای حق و حقوقی هستند اما مدعیان حقوق بشری رفتاری را در پیش گرفته اند که همانند دوران برده داری است.

,

حجت الاسلام نظری شاهرودی با اشاره به تعبیر رئیس جمهور آمریکا، بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا در عرصه بین المللی افرادی را که حقوق مهاجرت را رعایت نمی کنند را حیوان خطاب می کند.

,

وی ادامه داد: ترامپ اینگونه خوی حیوانی خود را نشان داد و اگر سران آمریکائی چنین خوی حیوانی نداشتند در سال 2018 که ادعای تمدن و توسعه انسانی و بشری و کرامت انسانی دارند این چنین رفتارهایی را مرتکب نمی شدند.

,

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خاتمه خاطرنشان شد: چنین حقوق بشری در دنیای امروز کارکرد و جایگاهی ندارد چرا که دنیا توحش و خشونت و ظلم و ستم را نوعی تبه کاری و زشتی تفسیر می کند و هیچ انسانی که چنین روحیه توحش داشته باشد نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه