اخبار داغ

گزارش ویژه؛

استفاده از کرم های پاکستانی و خارجی آری یا نه؟ قضاوت با شما!

استفاده از کرم های پاکستانی و خارجی آری یا نه؟ قضاوت با شما!
کرم های پاکستانی که بعضاً اسم هایی شبیه ایرانی ها دارند اما حقیقتا کارشان را خوب آغار کردند و فقط به واسطه ی تبلیغات بی پایه و اساس به سبب خرید بی رویه و بی دقت ما مصرف کنندگان نه تنها پوست و بدن خود را در معرض خطر قرار می دهیم بلکه فراتر از آن ارز را از کشور خارج کرده و مانع پیشرفت محصولات مشابه ایرانی می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر،چندایست که کرم ها و صابون هایی با مارک و اسم های مختلف گوری، حلزون،فایزه، حسن ترک و.....در ویترین لوازم آرایشی بهداشتی ها در شهرستان های شرقی کرمان خودنمایی می‌کند به طوری که به هر مغازه‌ای که سر میزنی بیش از 60درصد از اجناس مغازه اش را همین کرم ها و صابون های به ظاهر مطلوب با قیمتی مناسب تشکیل داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

کرم هایی که اگرچه شکل و ظاهر درخشانی دارند و به همین شیوه و ترفند مردم اعم از مرد و زن را وسوسه می کنند و به سمت و سوی خود می کشاند اما در حقیقت درونشان چیزی جزء نابودی پوست نیست. اینها اگرچه طوری ساخته شده اند که اوایل مصرف تغیرات چشم گیری را بر روی پوست به وجود می آورند اما در حقیقت به مرور زمان پوست را به نابودى مى برند و به محض قطع استفاده از آن محصول پوست به حالتی بدتر از قبل بر می گردد و ضررات جبران ناپذیری را عاید مصرف کننده می کند.

,

کرم هایی که بعضاً اسم هایی شبیه ایرانی ها دارند اما حقیقتا کارشان را خوب آغار کردند و فقط به واسطه ی تبلیغات بی پایه و اساس به سبب خرید بی رویه و بی دقت ما مصرف کنندگان نه تنها پوست و بدن خود را در معرض خطر قرار می دهیم بلکه فراتر از آن ارز را از کشور خارج کرده و مانع پیشرفت محصولات مشابه ایرانی می شویم.

,

با اندکی تامل می توان دریافت که کشور سازنده این محصولات اگر چه جایگاه اقتصادی خوبی ندارد اما تا کنون با همین شگرد توانسته است محصولاتی را با قیمت ناچیز اما بازار مصرف بالا به سیطره خود در آورد.محصولاتی که با جلد هایی رنگین و جذاب توجه هر بیننده ای را به خود جلب کرده است و در این اوضاع اقتصادی حساس بازار ایران را در دست گرفته است. 

,

در گفتگو با یک دکتر داروساز به این نتیجه رسیدم که پوست به طور طبیعی برای تغذیه صورت رنگ دانه هایی را تولید می کند که با مصرف این کرم های ضد لک و ضد جوش پاکستانی کار تولید این رنگدانه ها متوقف شده و همین امر باعث شفافیت ظاهری پوست می شود.

,

وقتی که رنگدانه های پوست به وجود نیاید پوست حالت روشن و شفاف به خود می گیرد که این کار خطر دارد و اشتباه است. این خود پیری زودرس پوست را به وجود می آورد.

,

یکی از این مصرف کنندگان این کرم ها در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:محصولات به گفته آنها اوایل که مصرف این کرم ها را آغاز کردم ظرف مدت کوتاهی تاثیرات مثبت این کرم را دیدم به طوری که هرچه می گذشت پوستم صاف و درخشان تر می شد و تمام لک ها و جوش های آن از بین رفت اما بعد از گذشت دوسال از استفاده این محصول یک مدت که دسترسی به این کرم نداشتم و اصل آن در بازار نبود و گیر نمی آمد روز به روز قرمزی پوستم بیشتر می شد و پوست صورتم افتاده و دارای چین و چروک شده است به طوری که اصلاً نمی توانستم در معرض آفتاب قرار بگیرم چون پوستم شروع به سوزش می کرد. 

,
دیگری میگفت: با استفاده از این کرم ها پوست زیر چشمم بسیار نازک شده و جوش های صورتم همه به جوش هایی سر سیاه و چرکین تبدیل شده است و الان چند ماه است تحت نظر پزشک معالج پوست هستم و کلی هزینه های بالا را پرداخت کرده ام دکترم می گوید اگر از اول از محصولات داخلی مناسب با شرایط آب و هوایی کشور خودمان استفاده کرده بودی به چنین روزی گرفتار نمی شدی.
,
 
,
وی افزود:توصیه می کنم مردم گول این محصولات ارزان قیمت را نخورند و به محصولات ایرانی که با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ساخته می‌شود اعتماد کنند چرا که با این کار هم ضرر نمی کنند و جان خود را به خطر نمی اندازند و هم با استفاده از تولید داخلی اشتغال زایی را افزایش داده و به سهم خود کاری کوچک برای اقتصاد کشورمان انجام داده ایم.
,
 
,
حال بیایید جدای از اینکه این محصولات مفید هستند یا مضر ما به پاس حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال هموطنانمان پشت پایی به این گونه از محصولات خارجی بزنیم و عرصه را برای افزایش تولید داخل و حمایت از کالای ایرانی فراتر ببریم.
,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه