اخبار داغ

علمای اهل تسنن و تشیع سیستان وبلوچستان:

جنگ اقتصادی و عملیات روانی راهبرد جدید آمریکا علیه ملت ایران/ تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب راهگشای مشکلات کشور است

جنگ اقتصادی و عملیات روانی راهبرد جدید آمریکا علیه ملت ایران/ تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب راهگشای مشکلات کشور است
تعدادی از علمای اهل تسنن و تشیع سیستان وبلوچستان با بیان اینکه جنگ اقتصادی و عملیات روانی راهبرد جدید آمریکا علیه ملت ایران است، گفتند: امروز ملت و دولت باید با همبستگی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در برابر این جنگ اقتصادی و عملیات روانی ایستادگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، پس از ناکامی دشمن در جنگ نظامی، سیاسی و فرهنگی، دشمن تمام‌قد به جنگ اقتصادی با ملت ایران در جهت محروم کردن آنان از رفاه از یک سو، و فاصله انداختن بین حکومت و مردم با نشان دادن "ناکارآمدی اقتصادی" جمهوری اسلامی از سویی دیگر برآمده است تا از این طریق مردم را از بدنه‌ حاکمیت جدا کند.
در این میان عده‌ای فرصت‌طلب هم با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند تا علاوه بر آب به آسیاب دشمن ریختن صدای گلایه و نارضایتی مردم را بلند کنند.
در چنین شرایطی تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راهکار مقابله برای خنثی کردن توطئه دشمن است چرا که با تحقق این امر می توان با تکیه بر تولیدات بومی و داخلی مستقل بود و اشتغالزایی ایجاد کرد؛ ناگفته نماند که راه محقق شدن این مهم نیز حمایت مسئولان و مردم است که از کالای ایرانی و تولیدات داخلی حمایت کنند.
علی ای حال هرچند گرانی های اخیر تاب و توان مردم را گرفته اما در این راستا انتظار می‌رود ملت هوشیارتر از قبل عمل کرده و نقشه های شوم دشمنان را بار دیگر ناکام گذارند.
 
جنگ اقتصادی راهبرد جدید آمریکا علیه ملت ایران 
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: امروز استکبارجهانی سعی دارد از طریق جنگ روانی در شبکه های اجتماعی فضای بدبینی و یاس و سرخوردگی را در کشور ما به وجود آورد.
وی اظهار کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر جنایات بیشماری را در سراسرجهان مرتکب شده و امروز شاهدیم که برخلاف ادعای حقوق بشری خود با نژادپرستی کودکان مهاجران مکزیکی را از والدین جدا می کند و سازمان ملل در مقابل این بی عدالتی سکوت کرده است.
وی افزود: امروز آمریکا این دشمن قسم خورده ملت ایران با ایجاد جنگ اقتصادی و جنگ روانی به مقابله با ملت ایران برخواسته است و با اعمال تحریم های ظالمانه ملت ایران را در تنگناهای اقتصادی قرار داده است.
وی افزود: دولت آمریکا با حمایت از گروهک منافقین دست به شرارت ها و فتنه انگیزی در نقاط مختلف کشور می زند اما ملت ایران می دانند منشا این فتنه ها کجاست و استکبارجهانی مانند همیشه از هیچ مکرو نیرنگی برای دشمنی با ملت ایران فروگذار نمی کند.
مولوی ریگیان پور تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را راهگشای مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: امروز ملت و دولت باید با همبستگی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در برابر این جنگ اقتصادی و عملیات روانی دولت آمریکا و ایادی آن ایستادگی کنند و اجازه ندهند تا فضای یاس و ناامیدی برکشور حاکم شود و جلوی نفوذاقتصادی دشمنان را بگیرند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه عنوان کرد: دولت باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهد و هرچه سریعتر وضعیت اقتصادی کشور را به ثبات و آرامش برساند تا جلوی نفوذ دشمنان گرفته شود.
 
مردم مراقب جنگ روانی دشمن باشند
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری امام جمعه شهرستان زهک با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر اظهار کرد: ایشان مطالبی را در خصوص مسائل کنونی که ما با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم ارائه کردند که برای برون رفت از این مشکلات بایدبه چندسطح از جامعه توجه داشته داشت؛ گروه اول مدیران و مسئولان که باید با جنگ اقتصادی دشمن مبارزه کنند برای مبارزه با جنگ نرم آنها اتاق جنگ تشکیل بدهند؛گروه دوم که نخبگان و تریبون داران هستند که در مقابله با جنگ روانی ؛روشن و آشکار کنند برای مردم تفاوت جنگ نرم و جنگ سخت را که در جنگ سخت دشمن شناخته می‌شود اما در جنگ نرم نه.
وی ادامه داد: گروه سوم که گروه سیاسی و رسانه ها هستند که باید مراقبت و مواظبت کنند دوقطبی در کشور ایجاد نشودبا توجه به اینکه دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا مردم ما را به زانو در بیاورد در گروه چهارم که آحادجامعه هستند لذا مردم باید مراقبت کنند؛ نه اینکه تا یک جنگ روانی اتفاق می‌افتد متاسفانه مردم ما دلسرد می‌شوند؛ نسبت به گرانی ها یک بخش عمده‌ی آن مقصر خود مردم هستند.
حجت الاسلام و المسلمین خدری در ادامه به خبرنگار ما گفت: با توجه به جنگ روانی که دشمن راه می اندازد مردم ما فوراً رو می‌آورند به آن جنس گران شده لذا باید مردم ما مدیریت کنند و هم صرفه جویی در اجناسی که مورد نیاز آنهاست؛ امروز باید توجه کرد به منافع ملی خودمان نه منافع شخصی؛ چرا که در بحث خرید سکه می‌بینیم چند هزار سکه را سه نفر می خریده اند خدشه وارد می کند به نظام ما؛ جزء اینکه دشمن را حریص کند و جنگ روانی در بین مردم راه بیافتد چیز دیگری نیست.
امام جمعه زهک اذعان کرد: در بحث مصرف آب؛ با توجه به اینکه در کل دنیا دچار مشکل آب هستیم در بحث صرفه جویی دقت و مدیریت کنند؛ الان مهمترین نیاز ما از آب استفاده شرب است.
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
,
, جنگ اقتصادی راهبرد جدید آمریکا علیه ملت ایران  ,
,
,
,
,
,
,
,
, مردم مراقب جنگ روانی دشمن باشند,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه