اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی لایحه ارائه کند/ تعطیلی دو هفته‌ای مجلس برای سرکشی از حوزه‌های انتخابیه

دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی لایحه ارائه کند/ تعطیلی دو هفته‌ای مجلس برای سرکشی از حوزه‌های انتخابیه
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح 24 ماده‌ای که در کمیته پیگیری برون رفت از مشکلات اقتصادی تدوین شده بود مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت و ، قرار شد دولت درباره این مشکلات لایحه ارائه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قم فردا، عضو هیئت رئیسه مجلس به اهمیت همگرایی قوا برای حل مشکلات اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح 24  ماده‌ای که در کمیته پیگیری برون رفت از مشکلات اقتصادی تدوین شده بود روز گذشته در جلسه غیرعلنی مورد بررسی قرار گرفت و با وجود موافقت کلی نمایندگان با محتوای آن، قرار شد دولت درباره این مشکلات لایحه ارائه کند.

وی همچنین با اشاره به جزئیات طرح مذکور گفت: قرار شد رئیس مجلس طی نامه‌ای این طرح را به عنوان پیشنهادات مجلس به دولت ارسال کند تا دولت در صورت تأئید آن را به صورت لایحه به خانه ملت ارائه کند.

امیرآبادی ادامه داد: مجلس مدت زمان مشخصی را برای دولت به منظور ارائه لایحه اقتصادی در نظر نگرفته است، همچنین مقرر شد تا بنده به عنوان مسئول کمیته یکسری از بخش های این طرح را برای شورای هماهنگی اقتصاد و قسمتی دیگر را برای شورای عالی امنیت ملی ارسال کنم.

نماینده مردم قم افزود: آقای لاریجانی هم در نشست غیرعلنی اعلام کرد که پیشنهادات این کمیته را برای رفع مشکلات اقتصادی در جلسات سران قوا مطرح می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس به برنامه کاری مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس به منظور سرکشی وکلای ملت به حوزه های انتخابیه خود به مدت دو هفته جلسه ندارد اما به نمایندگان اعلام کرده‌ایم در صورت ارائه لایحه اقتصادی از سوی دولت باید به تهران بازگشته تا جلسات مجلس را برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه