اخبار داغ

۶ کتابخانه در مناطق زلزله‌زده تعطیل است!

زلزله‌زده‌ها چشم به راه خیرین برای سرپا کردن کتابخانه‌ها

زلزله‌زده‌ها چشم به راه خیرین برای سرپا کردن کتابخانه‌ها
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خواستار حمایت خیران برای ساخت و سرپا کردن کتابخانه‌های مناطق زلزله‌ زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در زلزله سال گذشته غرب استان کرمانشاه ۶ ساختمان بزرگ متعلق به کتابخانه‌های استان در این مناطق آسیب جدی دید و تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: در حال حاضر کتابخانه‌های ما در این مناطق در کانکس‌ها دایر هستند و به شهروندان این مناطق خدمات‌دهی می‌کنند.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برآورد اولیه خسارت وارد شده به کتابخانه‌های مناطق زلزله‌زده را ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.
حسنی خوانسار با بیان اینکه برخی دیگر از کتابخانه‌های این مناطق نیز در جریان زلزله آسیب دیده‌اند، گفت: بعضی‌ها ترک برداشته‌اند اما قابل استفاده هستند، این ۶ مورد هم تعطیل شده‌اند.
وی، دو مورد از این کتابخانه‌های تعطیل شده ۲ مورد در ثلاث باباجانی، ۲ مورد در سرپل ذهاب، یک مورد در گیلان غرب و یک مورد در قصرشیرین قرار دارد.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خواستار حمایت خیران برای ساخت و سرپا کردن این کتابخانه‌ها شد و اظهار داشت: خیرین محترم می‌توانند برای کمک در ساخت کتابخانه‌ها به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان واقع در کتابخانه امیرکبیر شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه