اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی خبر داد:

راه اندازی ۵ خط تولیدی صنعتی در خراسان شمالی، طی سال جاری

راه اندازی ۵ خط تولیدی صنعتی در خراسان شمالی، طی سال جاری
رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی از راه اندازی پنج خط تولیدی صنعتی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: راه اندازی خط شمش آلومینیوم در کارخانه آلومینای جاجرم از جمله این خطوط تولیدی در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک، یحیی نیکدل، رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی در جمع فعالان صنعتی و معدنی استان اظهار کرد: با وجود تمامی کمبودها در حوزه اقتصاد و نقدینگی، در عین حال، اتفاقات خوبی در حوزه صنعت و معدن استان رقم خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , عصر اترک, عصر اترک, عصر اترک, ، یحیی نیکدل، رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی در جمع فعالان صنعتی و معدنی استان اظهار کرد: با وجود تمامی کمبودها در حوزه اقتصاد و نقدینگی، در عین حال، اتفاقات خوبی در حوزه صنعت و معدن استان رقم خورده است.,

نیکدل گفت: هر چند طی مدت زیادی، ساخت خط تولیدی شمش آلومینیوم در کارخانه آلومینای جاجرم با 30 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل باقی مانده بود، با این وجود، با تلاش های انجام شده سرانجام ادامه ساخت این خط تولیدی، دوباره جان گرفت و در حال حاضر به 95 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

,

وی افزود: این خط تولیدی تا نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد تا پودر آلومینیوم این کارخانه به شمش آلومینیوم تبدیل شود.

,

وی همچنین اعلام کرد: مطالعات راه اندازی خط تولید بیلت در کارخانه آلومینای جاجرم نیز انجام شده و احداث آن در دستور کار قرار گرفته است که به زودی مناقصه برای اجرای این خط تولید برگزار می شود.

,

در عین حال، نیکدل از راه اندازی فاز نخست از خط تولیدی کارخانه فولاد کیمیای صبا در استان طی نیمه دوم سال جاری نیز خبر داد.

,

وی همچنین یادآور شد: فاز نخست از خط تولیدی کارخانه کیمیاداران نوین شمال برای تولید اسید سولفوریک نیز آماده بهره برداری شده است.

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: پروژه طرح توسعه در شرکت بهنوش شیروان نیز اجرایی شده است که راه اندازی آن، منتظر بارگذاری نرم افزاری سیستم ها است.

,

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی به بخش معدن نیز اشاره کرد و گفت: طی 11 سال پس از اینکه خراسان شمالی، استان شد فقط به یک معدن در خراسان شمالی انتقال برق انجام شده بود.

,

نیکدل با تاکید بر لزوم زیرساخت ها به واحدهای معدنی فعال در استان اعلام کرد: از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری 15 میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت های واحدهای معدنی در استان اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه