اخبار داغ

روند کند احداث ساختمان بخشداری جرگلان /انتقاد بخشدار جرگلان از روند احداث

روند کند احداث ساختمان بخشداری جرگلان /انتقاد بخشدار جرگلان از روند احداث
بخشدار بخش جرگلان شهرستان رازوجرگلان گفت: ساخت ساختمان بخشداری جرگلان تقریبا از آذر ماه سال 94 شروع شد که قرار بود در سال ۹۶ به اتمام برسد ولی همچنان روند احداث آن با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی کند است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این پرژه با اعتباری بالغ بر 1 میلیاردو 800 میلیون تومان در حال انجام است که تاکنون تمام مطالبات آن تصویه شده است که باید به صورت اوراق به فروش برسد که تاکنون انجام نشده و در حال حاضر به دلیل عدم وجود نقدینگی کند پیش می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک,  ,

 

,

وی ادامه داد: این ساختمان با داشتن زیربنای ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه می تواند علاوه بر استقرار بخشداری که البته در حال حاضر به صورت امانی در یکی از ساختمان های یکه سعود مشغول به فعالیت است، نمایندگی سایر نهادها را نیز در این ساختمان پوشش دهد.

,


وی همچنین از ادارات مستقر شده در این بخش نیز گفت: اداره کمیته امداد امام خمینی ره،نمایندگی ثبت احوال،بهزیستی،خانه هلال احمر،شرکت برق،جهاد کشاورزی از جمله نهادهایی است که در بخش جرگلان استقرار یافته است و نهاد هایی مانند نمایندگی آموزش و پرورش،راه و شهرسازی از نهادهایی است که نیاز است مستقر شوند که هنوز به دلیل تامین نشدن اعتبار،نبود ساختمان،و تامین نشدن نیرو  استقرار نیافته است.

,
,


بخش مرزی جرگلان 30 هزار نفر جمعیت دارد که بزرگترین بخش شهرستان رازوجرگلان است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه