اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد

رتبه سوم خراسان جنوبی در بحث واژگونی وسائط نقلیه/ افزایش بیش از 3 درصدی فوت طی دو ماه

رتبه سوم خراسان جنوبی در بحث واژگونی وسائط نقلیه/ افزایش بیش از 3 درصدی فوت طی دو ماه
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان این که با توجه به این موضوع که درصد بالایی از تصادفات خراسان جنوبی به دلیل واژگونی اتفاق می افتد،گفت:این برنامه در دستور کار ما قرار دارد که ۱۳۰کیلومتر شیار لرزاننده را در این خصوص در سطح استان خراسان جنوبی اجرا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در کارگروه‌ حمل و نقل خراسان جنوبی،اظهار کرد:کمتر از یک درصد جمعیت کشور و ۵.۲ راه های شریانی کشور مربوط به خراسان جنوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی در بحث اشاره به وقوع آمار تصادفات در خراسان جنوبی،تصریح کرد:به لحاظ جمعیت،آمار تصادفات دردناک است و در ایام طرح نوروزی سال جاری که افزایش ۱۲ درصدی تردد را در استان شاهد بودیم،سطح تردد ثبت شده در خراسان جنوبی ۱.۱۵ بوده است.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به آمار دو ماهه فوتی در استان،خاطرنشان کرد:حدود ۳.۲ درصد افزایش فوتی را در استان داشته ایم.

,

 

,

شهامت با بیان این که در بحث عابر متوفی،رتبه ۲۸ کشوری متعلق به خراسان جنوبی بوده است،یادآور کرد:فوت موتورسواران استان،اولویت ۲۱ کشور بوده است.

,

 

,

وی ادامه داد:متاسفانه در بحث واژگونی،خراسان جنوبی اولویت سوم کشوری است.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی عنوان کرد:در سال گذشته،تبدیل آبنما به پل برای ۵دستگاه در استان انجام شده و مابقی دستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارد و بحث خطی کشی راه ها و...؛در سال گذشته در استان انجام شده است.

,

 

,

شهامت با بیان این که با توجه به این موضوع که درصد بالایی از تصادفات خراسان جنوبی به دلیل واژگونی اتفاق می افتد،اذعان کرد:این برنامه در دستور کار ما قرار دارد که ۱۳۰کیلومتر شیار لرزاننده را در این خصوص در سطح استان خراسان جنوبی اجرا کنیم.

,

 

,

وی ضمن اشاره به بحث آموزش نرم‌افزاری در مدارس استان،تبیین کرد:در این خصوص،طی سال گذشته آموزش های مذکور در هفت مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیون تومان انجام شده و در سال تحصیلی جاری(از مهرماه۹۷)نیز این طرح ادامه خواهد داشت.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به وجود مجتمع های بین راهی در استان،مطرح کرد:در مجموع ۶۹ مورد مجتمع بین راهی در خراسان جنوبی وجود دارد که تلاش ما این است که سالانه حداقل ۲ یا ۳ مجتمع به این آمار افزوده شود.

,

 

,

شهامت ادامه داد:توزیع مجتمع های متوازن در خراسان جنوبی صورت گرفته فقط در نقاط کویری باید در بحث ساخت تعداد مجتمع های بین راهی تلاش بیشتری انجام شود.

,

 

,

وی در ادامه صحبت هایش از وجود سه مرکز معاینه فنی در خراسان جنوبی خبر داد و ابراز کرد:روزانه به طور متوسط،۱۶معاینه در این زمینه صادر می شود.

,

 

,

شهامت با بیان این که در سال جاری بیش از ۱۲۰ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی‌ در خراسان جنوبی انجام شده است،گفت:از ابتدای سال جاری،یک هزار و ۶۶۰مورد کارت سلامت رانندگان در استان صادرشده است.

,

 

,

وی اضافه کرد:در مجموع در سال گذشته،بیش از۴ میلیارد تومان در بحث تجهیز پاسگاه های خراسان جنوبی هزینه شده است.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی همچنین از وجود تعداد ۲۸راهدار خانه فعال در استان خبر داد و اظهار داشت:بیش از ۳۰ هزار تخلف رانندگی از ابتدای سال در خراسان جنوبی داشته ایم و نسبت به سال ۹۶،عملکرد دوربین های ثبت تخلفات بیشتر بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه