اخبار داغ

مشاور مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب ایران:

تشکیل کارگروه ملی برای طرح های نیمه تمام بخش خصوصی

تشکیل کارگروه ملی برای طرح های نیمه تمام بخش خصوصی
مشاور مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب ایران گفت: به زودی کارگروه ملی برای طرح های نیمه تمام بخش خصوصی تشکیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد عباس شفیعی امروز پنج شنبه در نشست بررسی طرح گرمسیری که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، فعال نمودن کارگروه ملی را برای این طرح از اولویتها برشمرد و اظهار داشت: به زودی کارگروه ملی برای طرح های نیمه تمام بخش خصوصی تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,


وی افزود: عملیاتی کردن طرح گرمسیری می تواند در توسعه اقتصادی مردم منطقه بسیار موثر باشد و تولید اشتغال و درآمدزایی را به دنبال داشته باشد.

مشاور مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب ایران خاطر نشان کرد: از طرف مرکز، طرح گرمسیری مورد مطالعه قرار گرفته و برنامه ای را برای دخالت دادن بخش خصوصی در این پروژه در دستور کار دارد.

شفیعی یادآور شد: با توجه به آمار بالای بیکاری در استان، هدف اصلی از اجرای این طرح توانمندی و توسعه فضای کسب و کار است.

وی با بیان اینکه این طرح می تواند در مهاجرت مردم شهر به روستا بسیار موثر باشد، گفت: با در نظر گرفتن محصول محوری می توانیم بازدهی محصولات را در این پروژه ها بالا ببریم.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۲ نیروگاه برق آبی در سد داریان وارد شده و امکان استفاده از ظرفیت های برق آبی سد داریان برای بخش خصوصی وجود دارد.

شفیعی اذعان داشت: در هر نقطه از پروژه های طرح گرمسیری می توان برای بحث گردشگری استفاده لازم را برد و آنها را به یک کانون گردشگری تبدیل کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه