اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

اجازه نخواهم داد خارج از فضای قانونی انتخابات مطالب را سیاسی و انتخاباتی کنند/ از فضاسازی‌های کاذب دست برداریم

اجازه نخواهم داد خارج از فضای قانونی انتخابات مطالب را سیاسی و انتخاباتی کنند/ از فضاسازی‌های کاذب دست برداریم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که از اکنون، استارت‌های انتخابات زده شده است و هنرنمایی‌ها را شروع کردند که قانونی نیست گفت: اجازه نخواهم داد تا روزی که در این استان هستم، کسی خارج از فضای قانونی انتخابات، بخواهد مطالب را سیاسی و انتخاباتی کند و این را صادقانه بیان می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  خاورستان، علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی گفت: این جلسه، دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی است که برگزار می‌شود و فکر نمی‌کنم این جلسه در استان تشکیل شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه کاملا مشخص است چراکه ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم، نظامی که در آن حکومت مردم بر مردم است و مسئولان را مردم مشخص می‌کنند.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: پاسخ‌گویی به نقد و سؤال در چهارچوب با نیت خالصانه، حق تک‌تک افراد است.

,

 

,

اسماعیلی گفت: هدف دوم این جلسه این است که اطلاع‌رسانی را ساماندهی کنیم و ظرفیت‌های قانونی بیان شود و باید مدیران پاسخ‌گو باشند و البته مدیران، در کنار تکالیف حقوقی نیز دارند.

,

 

,

وی اضافه کرد: هدف این است که این حقوق و تکالیف را چهارچوب‌بندی کنیم و در کنارِ ملزم کردن مدیران به پاسخ‌گویی، حقوق آن‌ها نیز رعایت شود.

,

 

,

تخلفات را صادقانه به مردم بیان کنیم

, تخلفات را صادقانه به مردم بیان کنیم,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: اگر در جایی تخلفی روی می‌دهد، باید صادقانه بیان کنیم چراکه اگر از دل صحبت کنیم، مردم قبول می‌کنند.

,

 

,

اسماعیلی افزود: اگر دنبال مطالب غیرخدایی باشیم، مردم ضریب هوشی بالایی دارند و متوجه می‌شوند.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر شورای اطلاع‌‌رسانی و پایگاه اطلاع‌رسانی قوی وجود داشته باشد، دیگر شاهد این نیستیم که هرکس بنا بر ظن خودش از مطالب برداشت داشته باشد.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دنبال این نیستیم در تخلفات، سر افراد را بِبُریم. رئیس شورای تخلفات وزارت کشور بودم و معروف به دل‌رحم‌ترین فرد هستم.

,

 

,

درد ما در خراسان جنوبی این است که بسیار درگیر تعارفات هستیم

,

اسماعیلی تصریح کرد: درد ما در خراسان جنوبی این است که بسیار درگیر تعارفات هستیم و بسیار نگرانیم افراد از حرفی که می‌گوییم، بدشان می‌آید یا رأی‌شان کم شود. این موارد تا چه زمان ادامه داشته باشد؟

,

 

,

وی اظهار کرد: انتقادها و توهین‌های زیادی به دولت آقای روحانی انجام شد اما این دولت افتخارش این است که می‌گوید ایراد ندارد.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: از آموزه‌های دینی، اخلاقی، انسانی و وجدانی کمک بگیریم و یک ذره اخلاق را درست کنیم.

,

 

,

اسماعیلی اظهار کرد: هر توهینی که دلشان می‌خواهد از رکیک‌ترین و زشت‌ترین انجام می‌دهند اما این دولت می‌گوید ایراد ندارد.

,

 

,

وی گفت: بنده و آقای استاندار اعلام کردیم از شخص خود من هر چه می‌خواهند بگویند، اصلا مهم نیست. من می‌دانم در دلشان چی هست، من می‌دانم درد و مشکلشان چیست. به ریز می‌دانم. اگر روزی مردم از من خواستند، با صراحت و شفافیت اعلام می‌کنم درد و مشکل چیست و اگر نخواستند، ما نیز خدایی داریم و به خدا واگذار می‌کنیم.

,

 

,

دنبال رأی نیستیم

, دنبال رأی نیستیم,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: در شورای اطلاع‌رسانی دنبال این نیستیم اعلام کنیم این کارها در زمان زعامت و حکومت ما انجام شد و به ما مدال و رأی دهید. خیر. به قرآن ما دنبال این موارد نیستیم. ما دنبال این نیستیم کار کنیم و بعد اصلاح‌طلبی رأی بیاورد یا بعدا به آقای جهانگیری رأی دهید بلکه ما وظیفه‌مان را داریم انجام می‌دهیم.

,

 

,

اسماعیلی افزود: می‌گوییم در این شرایط تعارفات را کنار بگذارید، از یک‌جایی باید این کار شروع شود، دستگاه‌ها باید بدانند که اراده فعلی استانداری و شخص استاندار و معاونانشان و بنده، کنار گذاشتن تعارفات است چون این به نفع خود ما است.

,

 

,

وی اظهار کرد: زمانی که صادقانه برای مردم مشکلات، موانع و تمهیدات را بیان کنیم، مردم از ما می‌پذیرند اما اگر این نباشد، می‌رود به سمتی که شنیده می‌شود.

,

 

,

چرا مطالب به‌گونه‌ای باشد که بگویند شنیده شده؟

, چرا مطالب به‌گونه‌ای باشد که بگویند شنیده شده؟,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: چرا باید شنیده شود؟ دیده شود. در خصوص ایجاد فضای پچ‌پچ و تحلیل‌های فضایی، کسی را مقصر نمی‌دانم. می‌گویم باید سیستم دولت و استانداری، باید این را ساماندهی می‌کرد و ما دنبال این هستیم.

,

 

,

نیروهای قوی را در روابط عمومی نمی‌گذاریم

, نیروهای قوی را در روابط عمومی نمی‌گذاریم,

اسماعیلی در خصوص دستور کار جلسه اظهار کرد: دستور کار جلسه اعلام مصوبات جلسات قبل و بررسی آن‌ها بود. از دیگر دستورات کار جلسه بررسی این موضوع بود که متأسفانه با نگاهی که به وجود آمده، نیروهای قوی را در روابط عمومی نمی‌گذاریم. هر نیرویی که پست و جایگاهی ندارد، در روابط عمومی می‌گذارند البته این مثال کلی نیست و قاعده این است.

,

 

,

وی اضافه کرد: می‌گوییم باید جایی درست شود، زمانی که نتایج بیرون می‌رود، می‌گوییم ارزیابی روابط عمومی‌ها انجام گرفته البته ممکن است ارزیابی غلط باشد و دستگاه‌ها در جلسه‌ای از خودشان دفاع کنند اما از یک‌جا باید این‌کار شروع شود و تعارفات کنار رود.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: مطلب اساسی و عمده این جلسه این است که سایت استانداری را ایجاد کردیم.

,

 

,

اسماعیلی افزود: یک هدف این است که در راستای مسائل مربوط به شفافیت و اطلاع‌رسانی می‌خواهیم اطلاع‌رسانی کنیم چراکه کشور ما در شرایط حساسی قرار گرفته و انواع تهدیدات و انواع ناجوانمردی در عرصه بین‌الملل علیه ملت مظلوم در آستانه شکل‌گیری است و به نحوه‌های گوناگون می‌خواهند مردم را ناامید و دلسرد کنند و سیاه‌نمایی شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: در قالب شورای اطلاع‌رسانی، سخنگو را در قالب پایگاه تعیین می‌کنیم و خدماتی که انجام می‌شود، به مردم بیان شود چراکه از جایی دیگر شنیده می‌شود، درست نیست.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: این‌که بخواهند هدفمند بین مردم ناامیدی ایجاد کنند، با ایجاد این سایت، این بساط‌ها جمع شود.

,

 

,

اسماعیلی افزود: این مطالب را با نگاه جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی پیگیری می‌کنیم و می‌بینیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها مکلف شوند خدمات و اقدامات‌شان را اعلام کنند. اعضای رسمی شورای اطلاع‌رسانی یک نماینده‌ای را برای طبقه‌بندی اطلاعات و داده‌ها برای تفکیک و خروجی معرفی کنند.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بابیان‌اینکه همه به یکدیگر کمک کنیم گفت: بنده دست‌بوس مدیران زحمت‌کش هستم و در کنار تکالیف مدیران، حقوقشان باید رعایت شود و اگر مدعی رسمی برای مدیران باید وجود داشته باشد، بنده و استاندار و دیگر معاونان هستیم اما همه این‌کارها در دفاع از مدیران است.

,

 

,

اسماعیلی افزود: دنبال این نیستیم بلافاصله با مدیران برخورد کنیم که اگر این‌گونه بود نیاز به راه‌اندزای نمایش و ایجاد شورا نبود.

,

 

,

وی اظهار کرد: هر دستگاهی باید وظیفه خودش را انجام دهد و اصل پاسخگویی باید در تمام ادارات وجود داشته باشد و استانداری نظارت دارد.

,

 

,

اجازه نخواهم داد خارج از فضای قانونی انتخابات مطالب را سیاسی و انتخاباتی کنند

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: از اکنون، استارت‌های انتخابات زده شده است و هنرنمایی‌ها را شروع کردند که قانونی نیست.

,

 

,

اسماعیلی تأکید کرد: اجازه نخواهم داد تا روزی که در این استان هستم، کسی خارج از فضای قانونی انتخابات، بخواهد مطالب را سیاسی و انتخاباتی کند و این را صادقانه بیان می‌کنیم.

,

 

,

خراسان جنوبی کِشِشِ دعوا ندارد

,

وی افزود: خراسان جنوبی، کِشِشِ دعوا و مردم را دنبال نخودسیاه فرستادن و سرگرم‌کردن ندارد.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: هر دستگاه و هر فردی، ایده‌ای داشت در چهارچوب، نظراتش را بیان کند.

,

 

,

خدمات دستگاه‌ها، خدمات نظام است

,

اسماعیلی اظهار کرد: خدماتی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند، خدمات دولت آقای روحانی نیست بلکه، خدمات نظام است و ما در راستای ایجاد امید و اشاعه امنیت و پتانسیلی که در استان وجود دارد، اقدام می‌کنیم.

,

 

,

از فضاسازی‌های کاذب دست برداریم

, از فضاسازی‌های کاذب دست برداریم,

وی یادآور شد: دو روز گذشته، اعضای ستاد آقای روحانی در بشرویه به این‌جا آمدند. بسیار لذّت بردم.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: از فضاسازی‌های کاذب دست برداریم.

,

 

,

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد آقای روحانی در بشرویه گفتند چند کار انجام دادیم. شورای ادمین‌ها تشکیل دادیم و در راستای ایجاد امید صحبت می‌کنیم. شورا و سمنی را تشکیل دادیم تا مردم را تشویق کند، نقدینگی‌هایشان را به جای این‌که در میزان یا فلان مؤسسه غیرمالی بگذارند که با سوءاستفاده از نام ائمه، اموال مردم را به تاراج ببرد، در استان بماند.

,

 

,

کاری کنیم نقدینگی‌ها از استان خارج نشود

,

وی با بیان این‌که دولت 27 هزار میلیارد تومان به مالباختگان مؤسسات مالی پرداخت کرد که این باید موارد بیان شود اظهار کرد: سمن‌ها باید مردم را تشویق کنند و دستگاه‌های اجرایی هم کمک کنند و زمینه‌ای در استان ایجاد کنیم که نقدینگی از خراسان جنوبی خارج نشود و به بانک‌ها نرود که بخواهند بهره بگیرند.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: نه‌اینکه از همین الان همه‌چیز را با نگاه و زاویه سیاسی ببینیم و پروپاگاندایی راه بیندازیم و فکر کنیم این حرف کجا برای ما چه میزان رأی خواهد داشت.

,

 

,

اسماعیلی افزود: به عنوان معاون سیاسی، این داستان‌ها را می‌دانم.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر صادقانه با مردم برخورد کنیم و اگر به مردم بباورانیم و مردم عملا از ما ببینند که این دولت در راستای حل مشکلاتشان اقدام می‌کند، ما را تشویق می‌کنند که ادامه کار دهیم و از این پیچ تاریخی به فضل الهی عبور خواهیم کرد و جلوی سوءاستفاده گرفته خواهد شد.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: هر کس بخواهد سوءاستفاده‌ای کند، جایگاهی که بیان شود، در شورای اطلاع‌رسانی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه