اخبار داغ

آن‌چه در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی گذشت؛

اعتراض قرایی به سخنان اسماعیلی/ بدترین آبروریزی نداشتن فرماندار در قاین است/ خبرنگاران جلو بنشینند تا مدیرانی که دیر می‌رسند عقب بروند

اعتراض قرایی به سخنان اسماعیلی/ بدترین آبروریزی نداشتن فرماندار در قاین است/ خبرنگاران جلو بنشینند تا مدیرانی که دیر می‌رسند عقب بروند
شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با حواشی همراه بود که مهم‌ترین، اعتراض قرایی با سخنان اسماعیلی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی روز گذشته در محل ساختمان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد. مواردی در این شورا اتفاق افتاد که به آن اشاره می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی روز گذشته در محل ساختمان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد. مواردی در این شورا اتفاق افتاد که به آن اشاره می‌کنیم.,

 

,

خبرنگاران جلو بنشینند تا مدیرانی که دیر می‌رسند عقب بروند

, خبرنگاران جلو بنشینند تا مدیرانی که دیر می‌رسند عقب بروند, خبرنگاران جلو بنشینند تا مدیرانی که دیر می‌رسند عقب بروند,

در ابتدای جلسه، از خبرنگاران خواستند در ردیف اصلی و پشت میز ننشینند و به صندلی‌های عقب بروند تا اگر مدیران آمدند، آن‌ها در محل اصلی بنشینند. بعد از این‌که جلسه با دقایقی تأخیر شروع شد، علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران در جلو بنشینند. در تمام جلسات این‌گونه باشد. رفتار خوبی نیست که بخواهیم خبرنگاران به صندلی‌های عقب بروند. جایگاه ویژه برای خبرنگاران درست کنید. خبرنگاران جلو بنشینند تا اگر مدیری دیر آمد، او به عقب بروند تا بدانند باید سرموقع در جلسه حضور پیدا کنند.

,

 

,

اسماعیلی اظهار کرد: کارگاه آموزشی قوانین مطبوعاتی برای مدیران دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها و خبرنگاران برگزار شود.

,

 

,

وی در خصوص گلایه‌ای که برخی خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشتند اظهار کرد: این موضوع بررسی می‌شود و باید روابط عمومی از حراست جدا باشد.

,

 

,

بعد از این‌که در خصوص سایت استانداری مطالبی بیان شد و مسئول فناوری اطلاعات استانداری در جلسه حضور نداشت، اسماعیلی گفت: هر طور شده بگویید تا مسئول اصلی در این جلسه حضور پیدا کند و کم‌کاری در اطلاع‌رسانی دیر به آن مدیر یا کم‌کاری آن مدیر، به عنوان تخلفات کارکنان پیگیری شود.

,

 

,

عباسعلی بهاری مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، 10 روابط عمومی برتر را معرفی کرد که اسماعیلی گفت: 10 روابط عمومی آخر را نیز بیان کنید تا همه بدانند و آبرو آن‌هایی که کم‌کار کردند برود.

,

 

,

اعتراض قرایی به سخنان اسماعیلی/ بدترین آبروریزی نداشتن فرماندار در قاین است

, اعتراض قرایی به سخنان اسماعیلی/ بدترین آبروریزی نداشتن فرماندار در قاین است, اعتراض قرایی به سخنان اسماعیلی/ بدترین آبروریزی نداشتن فرماندار در قاین است,

نوبت که به محمد قرایی رئیس شورای اسلامی شهر قاین و رئیس شوری اسلامی استان خراسان جنوبی، وی با گلایه از شروع جلسه با تأخیر، سخنش را آغاز کرد و گفت: جلسه‌ای که ساعت 10 اطلاع‌رسانی شده بود، ساعت 10:20 شروع شد.

,

 

,

وی افزود: سطح جلسه شورای الاع‌رسانی این نیست و باید سطح جلسه بالاتر باشد. مدیران کل باید در جلسه حضور داشته باشند. مردم بدانند چه خدماتی ارائه شده و چه زحماتی کشیده شده است. جایی که نیاز است تشکر شود، قدردانی صورت گیرد.

,

 

,

وی اظهار کرد: در جلسه هستیم و می‌گویید چرا مدیر مربوطه در جلسه حاضر نیست و تماس می‌گیرید باید در جلسه حاضر شود. این چه جلسه‌ای است؟

,

 

,

رئیس شوری اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که آیا به شهرداری‌ها شوراها اعلام کردید قرار است آبروی آن‌ها در استان برده شود؟ که می‌گویید آبروی آن‌ها را ببرید، اظهار کرد: این‌که اعلام می‌کنید آبرو ببرید، درست نیست.

,

 

,

قرایی تصریح کرد: قرار نیست آبروی دستگاه اجرایی و افرادی که زحمت می‌کشند، برده شود و این کار درست نیست. آیا در شوسف و زهان نیرو دارند که بگوییم روابط عمومی آن ضعیف است؟

,

 

,

وی با بیان این‌که مقایسه شهرداری با بخشداری و فرمانداری درست نیست گفت: شهرداری قاین در استان خراسان جنوبی غوغا کرده است اما این که اعلام می‌کنید ضعیف است، درست نیست.

,

 

,

رئیس شوری اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که من نماینده مردم هستم و باید در جلسه صحبت کنم اظهار کرد: دستور کار جلسه امروز چیست؟ برون‌داد جلسه امروز چیست؟

,

 

,

قرایی با بیان این‌که همه ادارات، زحمات زیادی می‌کشند افزود: آیا شاخص‌های بررسی روابط عمومی‌ها بومی است؟ آیا این شاخص‌ها در خراسان جنوبی جواب می‌دهد؟ شاخص پژوهش را در شوسف بررسی می‌کنید؟! شوسف چه پژوهشی انجام دهد؟!

,

 

,

وی با بیان این‌که نگویید آبروی روابط عمومی‌ها را ببرید تأکید کرد: اگر قرار بر آبروریزی باشد، بدترین آبروریزی این است که شهرستان قاین فرماندار ندارد.

,

 

,

رئیس شوری اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که آبروریزی این است که بعد از دو ماه، فرماندار جدید را برمی‌دارید گفت: برای شهرستان قاین حسرت می‌خورم که دو ماه است فرماندار جدید آمده اما اکنون فرماندار ندارد.

,

 

,

قرایی اظهار کرد: نگویید آبرو ببرید بلکه بگویید بررسی کنید. بگویید از زحمات مدیران کل و از زحمات همه تشکر می‌کنیم.

,

 

,

اسماعیلی خطاب به قرایی گفت: شما آمدید میتینگ انتخاباتی برگزار کنید. می‌گوییم طبق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، مردم در جریان امور باشند.

,

 

,

وی افزود: می‌گوییم گزارش بدون تعارف و با مستندات علمی بررسی شده و به این جمع‌بندی رسیدند و جواب را اعلام کنید. به جای تعارف و انداختن گردن یکدیگر، دستگاه‌های قوی و ضعیف را معرفی کنید تا دستگاه‌های قوی تشویق شوند و دستگاه‌های ضعیف را همگان بدانند.

,

 

,

اسماعیلی اظهار کرد: حاضران در جلسه قضاوت کنند. رأی‌گیری می‌کنیم. از جمع حاضر کسانی که می‌گویند حرف خلاف قانون زدیم، اعلام کنند.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: شما نماینده مردم در شورای شهر هستید و فراتر از آن صلاحیت ندارید. بچه نیستیم که شوی انتخاباتی راه می‌اندازید. شما مدعی مدیران نیستید.

,

 

,

قرایی گفت: بنده منتقد کامل هستم. زمانی که در جلسه شورای اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود آبروریزی کنید، باید پشتوانه‌ای داشته باشد. زحمات شهردار، فرماندار و مدیرکل باید دیده شود.

,

 

,

اسماعیلی گفت: شما موضوع را متوجه نشدید. این کتاب ارزیابیِ روابط عمومی‌های دستگاه‌ها است. چه ارتباطی به شورای شهر قاین دارد؟

,

 

,

قرایی اظهار کرد: شما گفتید آبروی شهرداری‌ها را ببرید. روابط عمومی یعنی همه کاره و بیان کننده خدمات آن دستگاه.

,

 

,

اسماعیلی گفت: همه ما در چهارچوب قوانین حق داریم صحبت کنیم. نمی‌توانیم در کارهای دیگر دخالت کنیم. داستان‌های عوام فریبی را در جلسات جمع کنید. شما می‌گویید شهرستان قاین فرماندار ندارد. هشت ماه آن شهر بدون مدیر آموزش و پرورش چرخید.

,

 

,

قرایی در پاسخ به اسماعیلی گفت: چه کسی شهر قاین را بدون مدیر آموزش و پرورش گذاشت؟

,

 

,

اسماعیلی اظهار کرد: در چهارچوب شرح وظایفی که دارید، دست‌بوس شما هستیم. در خدمت شما هستیم. اگر اضافی بخواهید اقدام کنید جواب شما را خواهم داد. مدام تعارف می‌کنیم، این بساط‌ها در استان درست می‌شود. همه چیز سیاسی‌کاری و عوام‌فریبی در استان می‌شود.

,

 

,

از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه این بود که برخی روابط عمومی ها درس روابط عمومی نخواندند. برخی روابط عمومی‌ها به روابط خصوصی رئیس تبدیل شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه