اخبار داغ

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
ظهر امروز با حضور مسوولان استانی و معاون وزیر راه و شهرسازی کشور از فاز دوم محور یاسوج به شیراز در محدوده شهر سپیدان و سایر پروژه های جاده ای در دست اجرا بازدید بعمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ ظهر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان از پروژه های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی استان بازدید بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در این برنامه از فاز دوم محور یاسوج به شیراز در محدوده شهر سپیدان سرکشی و روند پیشرفت این پروژه از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

,

 

,

معاون ساخت و توسعه راه با بیات اینکه این پروژه در دو فاز اجرا می شود، گفت: این پروژه با قراردادی معادل 24 میلیارد تومان به پیمانکار واگزار شده است که تا کنون 7 میلیارد آن پرداخت شده است که باغات این منطقه عمده معارضات این پروژه است.

,

 

,

در ادامه  بازدید ازفاز دوم محور یاسوج سپیدان یا یاسوج شیراز، معاون وزیر به همراه معاون عمرانی استاندار و نماینده بویراحمد و دنا با یکی از اهالی منطقه که باغ او در محدوده این پروژه و در مسیر این پروژه قرار داشت دیدار و گفت و گو کردند. این کشاورز و باغدار در این دیدار گفت: درآمد ما فقط همین باغ ست که ان هم در مسیر این پروژه قرار گرفته که درخواست داریم تا ضرر و زیانی که به ما وارد شده است را به ما پرداخت کنند.

,

 

,

معاون عمرانی استاندار در جواب به این باغدار گفت: که شما اهالی از جاده واجب تر هستید و ما شما را به جاده ترجیح میدهیم و این مطالبات شما را خواهم پرداخت.

,

 

,

تصاویر بازدید از فاز دوم محور یاسوج به شیراز و سایر پروژه ها به تفکیک در زیر آمده است:

, تصاویر بازدید از فاز دوم محور یاسوج به شیراز و سایر پروژه ها به تفکیک در زیر آمده است:, تصاویر بازدید از فاز دوم محور یاسوج به شیراز و سایر پروژه ها به تفکیک در زیر آمده است:,

, , , , , , ,

زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: در سفر خیرالله خادمی معاونت وزیر راه و شهرسازی کشور به استان از پروژه های یاسوج - اصفهان، مهریان و یاسوج به سمیرم و 50 کیلومتر اول پاتاوه-دهدشت بازدید صورت می گیرد.

,

وی در ادامه افزود: اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و به برکت نظام جمهوری اسلامی یکی از بخش هایی که مورد توجه قرار گفته است آسفالت راه های روستایی است که از دستاورد های چهل ساله انقلاب است.

,

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار بابیان اینکه در این زمینه هزینه های بسیار زیای صرف شده است که در جهت رضایتمندی مردم بوده است،گفت:میزان اعتباراتی که در بخش راه سازی ارایه  میشود برحسب ارزیابی هایی است که صورت گرفته است و در مجموع فعالیت های راه سازی راضی کننده است.

,

 

,

تصاویر بازدید از محور یاسوج به بابامیدان در زیر آمده است:

, تصاویر بازدید از محور یاسوج به بابامیدان در زیر آمده است:, تصاویر بازدید از محور یاسوج به بابامیدان در زیر آمده است:,

 

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه