اخبار داغ

آیت الله شاهچراغی:

بازار سکه باید در دست مسئولان نظام باشد/ با مفسدان اقتصادی برخورد قانونی شود

بازار سکه باید در دست مسئولان نظام باشد/ با مفسدان اقتصادی برخورد قانونی شود
امام جمعه سمنان با تاکید براینکه بازار سکه باید در دست مسئولان نظام باشد، گفت: بازار طلا و سکه نباید در دست افراد پولدار و سودجو باشد چرا که به کشور ضرر می رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصاد کشور، گفت: جوانانی در کشور به مقدار زیادی سکه و طلا خریده اند که باید مشخص شود که چه کسی به آنها فروخته است.

شاهچراغی با تاکید براینکه خریداری این سکه ها نوعی فساد است، افزود: مسئولان باید فروشنده های مربوطه این سکه ها را هرچه زودتر پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به ریاست جمهوری درخصوص جلوگیری از فروش سکه ها اظهار کرد: باید هرچه سریعتر جلوی این افراد گرفته شود چراکه می خواهند با این کارها به کشور ضربه بزنند.

وی، خطاب به رییس قوه قضاییه گفت: لاریجانی پیگیریت محکم باشد، مردم پشتیبانتان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

امام جمعه سمنان با تاکید براینکه بازار سکه باید در دست مسئولان نظام باشد، تصریح کرد: بازار طلا و سکه نباید در دست افراد پولدار و سودجو باشد چرا که به کشور ضرر می رسانند.

, .,

شاهچراغی با اشاره به ایجاد یاس و ناامیدی از سوی دشمن در سطح کشور گفت: دشمن به دنبال این است که بگوید که دیگر از دست نظام کاری ساخته نیست.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مردم مقاوم و صابر هستند و پشت سر این نظام ایستاده اند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم از وضعیت موجود گلایه مند هستند، گفت: سو مدیریت در کشور کار را به اینجا کشانده است.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مدیران نالایق وضعیت فرهنگی و اقتصادی را به اینجا کشانده اند، افزود: تا چه زمانی باید مردم ساکت باشند و گرانی را تحمل کنند یک مقدار به فکر مردم باشید.

,

امام صادق (ع) قهرمان علمی و فرهنگی بود

, امام صادق (ع) قهرمان علمی و فرهنگی بود,

شاهچراغی تسلیت شهادت امام جعغر صادق (ع) گفت: ایشان فقط استاد دانشگاه مدینه نبود بلکه قهرمان علمی و فرهنگی بودند.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امام صادق(ع) یک از مبارزان قهرمان بود، اظهار کرد: همه باید مبارز و مجاهد باشیم و  درس مبارزه را از ائمه یاد بگیریم .

,

بی حجابان روی خون شهدا پا گذاشته اند

, بی حجابان روی خون شهدا پا گذاشته اند,

وی با اشاره به در پیش بودن روز عفاف و حجاب گفت: رضاخان در روز 21 تیرماه زمانی که مردم و علما در مسجد گوهرشاد تحصن کرده بودند دستور گلوله باران را داد و تعداد زیادی از مردم کشته شدند و چند علما نیز تبعید شدند.

,

امام جمعه سمنان تصریح کرد: 2 علما با استان سمنان تبعید شدند که آیت الله نجات به گردن مردم از نظر تدین حق بزرگی دارد.

,

وی با انتقاد از بی حجابی های سطح جامعه افزود: خانم هایی که عفاف و حجاب را کنار گذاشته اند بدانید که روی خون شهدا پا گذاشته اید.

,

شاهچراغی در خاتمه اظهار کرد: عده ای با بی حجابی دارند به زخم خانواده شهدا نمک می پاشند، شما باید از این خانواده ها خجالت بکشید.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه