اخبار داغ

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

«اختلال در سامانه فروش» علت عدم عرضه بنزین در سمنان بود/ مشکلی برای تامین فرآورده های نفتی در استان وجود ندارد

«اختلال در سامانه فروش» علت عدم عرضه بنزین در سمنان بود/ مشکلی برای تامین فرآورده های نفتی در استان وجود ندارد
مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: مشکل عدم عرضه بنزین در جایگاه های سوخت سمنان در روز پنجشنبه در مدت زمان بسیار کوتاهی رفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبحان رجب پور مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص علت عدم عرضه بنزین در برخی از جایگاه های سوخت شهرستان سمنان در ساعات ابتدایی روز گذشته گفت: مدت زمانی که این جایگاه ها امکان عرضه سوخت را نداشتند بسیار کمتر از آن چیزی است که گفته شده و مستندات آن نیز به صورت سیستمی موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود علت این اتفاق را ایجاد اختلال در سامانه سراسری فروش سوخت عنوان کرد و افزود: برای ارتقای سامانه فروش، بعضا شاهد اینگونه اتفاقات جزئی هستیم و مدت تاخیر در عرضه سوخت نیز بین 20 دقیقه تا یک یا دو ساعت متغیر است.

,

رجب پور با بیان اینکه جایگاه هایی که ذخیره سوخت بیشتری داشته باشند کمتر از سایر جایگاه ها دچار این مشکل می شوند اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی برای تامین فرآورده های نفتی در استان سمنان وجود ندارد و موجودی فرآورده ها و نفتکش ها نیز به اندازه کافی است.

,

وی با اشاره به احتمال بروز اختلالات فنی در سامانه های الکترونیکی ادامه داد: این شرکت پیش بینی های لازم را برای تامین فرآورده های سوختی مورد نیاز تمام جایگاه ها در طول سال و بویژه ایام تعطیل صورت می دهد تا چنین مشکلاتی در صورت بروز، در کمترین زمان ممکن مرتفع گردد.

,

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با تاکید بر اینکه اگر قصوری توسط عوامل انسانی صورت بگیرد قطعا با آن برخورد خواهد شد گفت: با الکترونیکی شدن فرآیند توزیع، چنانچه این سیستم ها فعال نباشند امکان ورود دستی اپراتورها وجود ندارد.

,

رجب پور تصریح کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچگونه فشار یا عامل خارجی در روند سوخت رسانی این شرکت کمترین خللی ایجاد نکرده است.

,

وی با اشاره به عدم وجود پالایشگاه در استان سمنان گفت: کلیه فرآورده ها از مبدا مشخص به استان وارد می شود و بروز مشکل  در هریک از خطوط تولید پالایشگاهی، می تواند به تاخیر در سیستم توزیع استانی منجر شود.

,

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در پایان در خصوص توزیع بنزین یورو 4 در استان سمنان خاطرنشان کرد: توزیع بنزین با استاندارد یورو 4 بستگی به ظرفیت تولید این بنزین در پالایشگاه های کشور دارد و چنانچه پس از توزیع در 8 کلان شهر کشور، ظرفیت مازادی وجود داشته باشد به استانها اختصاص خواهد یافت که از ابتدای سال تاکنون شاهد توزیع چندباره بنزین یورو 4 در استان سمنان نیز بوده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه