اخبار داغ

ائمه جمعه استان همدان:

مسئولین تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند/قوه قضاییه با اخلال گران بازار ارز وسکه برخورد قانونی کنند

مسئولین تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند/قوه قضاییه با اخلال گران بازار ارز وسکه برخورد قانونی کنند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته گفتند: مسئولین نیز باید تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند وقوه قضاییه با اخلال گران بازار ارز وسکه برخورد قانونی کنندو آمریکا همواره حامی منافقین و تروریستها دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه به مسایل مهم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران پرداختند که مشروح آن به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,


شهرستان نهاوند:

,
, شهرستان نهاوند:, شهرستان نهاوند:,

آمریکا همواره حامی منافقین و تروریستها است

, آمریکا همواره حامی منافقین و تروریستها است, آمریکا همواره حامی منافقین و تروریستها است,

امام جمعه نهاوند گفت: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها همواره حامی منافقین بوده اند و دستشان به خون مردم ایران اسلامی آغشته است.

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به یک جنگ ترکیبی روی آورده است که همه قوا باید در این مورد هوشیار باشند.

,

وی گفت: امریکای جنایتکار در سراسر دنیا با اقداماتش بدترین جنایت ها را انجام می دهد و ادعای حمایت از حقوق بشر را هم دارد در حالی که این ادعا کاملا دروغ است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکای مدعی حقوق بشر با حمایت از تکفیری ها و داعش بدترین جنایات را علیه بشریت انجام داده است.

,

مغیثی افزود: رژیم آل سعود با تجهیزات و پشتیبانی های آمریکایی ها مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد.

,

امام جمعه نهاوند گفت: منافقین نیز با حمایت های آمریکایی ها ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار را فقط به خاطر انقلابی بودن به شهادت رساندند.

,

شهرستان اسداباد:
یکی از راهکارهای عبور از چالش اقتصادی تحول مدیریتی در سطح کشور است

, شهرستان اسداباد:, شهرستان اسداباد:,
, یکی از راهکارهای عبور از چالش اقتصادی تحول مدیریتی در سطح کشور است, یکی از راهکارهای عبور از چالش اقتصادی تحول مدیریتی در سطح کشور است,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوا و دوری از گناهان، اظهار کرد: یکی از نشانه های تقوا مقابله کردن با فحشا و شهوت است که حضرت محمد(ص) در این باره فرمودند کسی که تقوا داشته باشد، خداوند او را از وحشت روز قیامت ایمن می دارد.

,

وی به جایگاه دهیاران در سطح روستاها پرداخت و گفت: دهیار به عنوان نماینده دولت در روستاست که علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود میتواند در بعد فرهنگی از جمله ساخت خانه عالم، جذب امام جماعت، ترویج فرهنگ پرداخت زکات و غیره نقش آفرین کنند.

,

امام جمعه اسدآباد به موضع رئیس جمهور نسبت به صدراعظم اتریش و یادداشت تقدیر سردار سلیمانی از رئیس جنهور اشاره کرد و گفت: اگر همه حرکت های مسئولان انقلابی و به موقع باشد، قطعا مورد تقدیر قرار می گیرد و البته دور از انتظار هم نیست که مسئولان اینگونه باشند.

,


وی با بیان اینکه برای عبور از چالش اقتصادی نیاز به تصمیمات صخیح، دقت نظر و نظارت دارد که این ضعف بزرگی در کشور است، افزود: چرا باید تنها یک جوان میلیاردها برای خرید سکه و دلار ارز دولتی دریافت کند و این نشان میدهد که نظارتی انجام نگرفته؛ چرا میگذاریم فساد اقتصادی در عمق و جان مردم ریشه می کند و بعد دنبال رفع اشکال هستیم.

,
,

 

,

حسینی مجد از راهکارهای بیرون رفتن از چالش اقتصادی را تحول مدیریتی خواند و گفت: دولت اگر می بیند مدیرعامل، معاون وزیر و یا مسئولی در انجام کار کوتاهی کرد، قوی نیست، شهامت نداشت و یا جهادی عمل نکرد، او را برکنار و فرد توانایی را جایگزین کند و در ابن موضوع اغماض نکند.

,


وی گفت: شهرستان اسدآباد یکی از شهرستانهای دارای عفاف و حجاب و چادر است که این جای شکرگذاری دارد اما برخی از پوشش ها در شهرستان نگران هستیم و می طلبد خانواده ها بر فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

,
,


امام جمعه اسدآباد با اشاره به روز جهانی جمعیت نیز گفت: کاهش جمعیت جوان یکی از تهدیدهایی که کمتر از بحران آب و اقتصاد و گرانی نیست که از جوانان می خواهیم که با توکل به خدا و سادگی زندگی های خود را شروع کنند و از فرزندآوری ترس نداشته باشند چرا که خدا کودکی را می دهد، روزی اش را هم می دهد.

,
,

شهرستان قهاوند:
آمریکا دیگر قدرت نیست اگر قدرت بود دست به دامان عرب ها نمی شد

حجت الاسلام حاج حسین محققی در خطبه های نماز وحدت بخش شهر قهاوند بیان داشت: سالروز شهادت امام جعفر صادق مصادف شد با اتفاق مبارکی در منطقه قهاوند مثل رجعت شهید محراب سهرابلویی به منطقه
وی گفت: ایشان یک شهید ویژه می باشند که شهادتشان نیز شهادتی ویژه است و اتفاقی مبارک
امام جمعه شهر قهاوند گفت: بودن شهید در عملیات کربلایی چهار اتفاقی مبارک برای قهاوند بود و وی پس از 32 سال دوری از میهن در این روزها به وطن باز میگردد .
وی بیان داشت: غواص بودن یک جسارت خاصی میخواهد با دست بسته شهید شوی و زنده زنده درخاک شوی جسارت خاصی میخواهد که این شهید داشت.

, شهرستان قهاوند:
آمریکا دیگر قدرت نیست اگر قدرت بود دست به دامان عرب ها نمی شد
,
, آمریکا دیگر قدرت نیست اگر قدرت بود دست به دامان عرب ها نمی شد,
,
,
,
,

حجت الاسلام محققی گفت: استقبال ویژه ای باید از این شهید باشد شهید دست بسته بوده است این افتخاری است که نصیب قهاوند شده است در استان شهید غواص نداریم

,

وی ادامه داد روند بیکاری در چند ماه گذشته بیش از بیش در منطقه حس شده است اما مردم عقب نکشیدند باید دست تک تک مردم را بوسید مردم لیاقتشان بیشتر از این است

,

محققی بیان کرد: اختلاف ما با آمریکا اختلاف شخصی و جزیی نیست اختلاف ایدیولوژیک است و آمریکا دیگر قدرت نیست اگر قدرت بود دست به دامان ایتلاف عربی نمیشد
شهرستان بهار:
مسئولین نیز باید تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با تسلیت شهادت امام جعفر صادق این امام همام را نمونه بارز تقوا دانست و گفت: امام جعفر صادق شاگردان زیادی در دوره امامتشان تربیت کردند که همین باعث گسترش مذهب تشیع شد.

,
, شهرستان بهار:, شهرستان بهار:,
, مسئولین نیز باید تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند, مسئولین نیز باید تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند,
,

حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور گفت: مردم کشور اسلامی ما بارها نشان داده اند که در هر شرایطی پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و مسئولین نیز باید تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشارهای اقتصادی بر مردم به کار برند؛ چرا که مردم ما مستحق این سختی ها نیستند.
شهرستان همدان:

,
, شهرستان همدان:, شهرستان همدان:,

رژیم غاصب صهیونیستی با یک جهان بینی غلط دنیا را به آتش کشید/قوه قضاییه با اخلال گران بازار ارز وسکه برخورد قانونی کنند

, رژیم غاصب صهیونیستی با یک جهان بینی غلط دنیا را به آتش کشید/قوه قضاییه با اخلال گران بازار ارز وسکه برخورد قانونی کنند, رژیم غاصب صهیونیستی با یک جهان بینی غلط دنیا را به آتش کشید/قوه قضاییه با اخلال گران بازار ارز وسکه برخورد قانونی کنند,

حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه استان با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا منفور است اظهار داشت:صهیونیست های خبیث که کره زمین را به آتش می کشند در یک جهان بینی غلط گرفتارند.

,

وی بیان کرد:یکی از اعتقادات سردمداران این رژیم این هست که به دنیای بعد از مرگ اعتقاد ندارند .

,

وی تصریح کرد:چون این عقیده را دارند به خودشان اجازه می دهند هر چه بیشتر ظلم کنند واین منشا یک خطای در جهان بینی است که باعث چه جنایت هایی شود .

,


نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد:اسلام قبل از اینکه به ما نماز و روزه یاد دهد دنیا شناسی را به ما یاد می دهد و معاش باید قبل از معاد درست شود وگرنه انسان به مشکل می خورد.

,
,


وی با تاکید بر اینکه در دنیاشناسی باید بصیرت وجود داشته باشد گفت :امروز برخی افراد بی بصیر و نا آگاه از وضعیت موجود اقتصادی سواستفاده می کند و با اخلال در بازار سکه وارز به مردم فشار می آورند که قوه قضائیه با اینگونه افراد بایستی به شدت برخورد کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تسلیت شهادت امام صادق ع افزود:مردم در این ایام حرمت رعایت کنند و با برپایی مراسم عزاداری به ترویج شعائر دینی کمک کنند.

,
,
,

وی با بیان اینکه فقر ایمان انسان را از بین می برد گفت: اگر انسان به اندازه نیازش داشته باشد مشکلی ندارد ولی برخی ها بدون توجه به وضعیت همنوعان خود در اقدامی ناشایست مبادرت به اخلال گری در اقتصاد می کنند.

,

وی افزود:بازار ارز و سکه را به شکلی در آوردند که نمی توان مطرح کرد آدم است که دو تن سکه خریده اولا که پولشو از کحا آورده در ثانی به چه کار تو می آید ؟و در مقابل کسانی که احتیاج دارند دست شان بسته می شود .
حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد:‪ کسی که دو تن سکه می خرد با خدا و ملت و شهدا جنگ دارد و رگ حیاتی مردم را می گیرد و دشمنان را خوشحال می کند
شهرستان رزن:

,
,
, شهرستان رزن:, شهرستان رزن:,

نماز جمعه شهرستان رزن به امامت حجت الاسلام مولازاده در مصلی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مولازاده در خطبه های نماز جمعه با بیانکه امام جعفر صادق را باید مبدع فقه تشیع دانست گفت:امام جعفر صادق ع بسیار از طرف خلافای عباسی اذیت شدند.خانهایایشان را اتش زدند. دل خاندان پیامبر را اتش زدند.

وی ادامه داد:19 تیرماه همزمان است کودتای نوژه با طراحی عوامل استکبار صورت گرفت.

امام جمعه رزن اضافه نمود:وقتی منافع آنها به خطر افتاد به فکر انجام کودتا افتادند.ازانقلاب ضربه خوردند  و با کودتا قرار بود تهرانرا فتحکنند.

وی اضافه نمود:قرار بود باعوامل خود فروخته تهران فتح شد.این کمک الهی بود که خلبانی که قرار بود منزل امام مباران کنند منصرف میشود.این مورد با کمک خداوند خنثی می شود.


وی تاکید کرد:ما از موضعگیری انقلابی روحانی تقدیر میکنیم.این بسیار جای خرسندی است.نامه سردار سلیمانی همبسیار بجا بود.برخی تفسرهای نابجاازنامه انجام دادند که باید همه به دنبال وحدت باشند.

شهرستان کبودراهنگ:

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شهرستان کبودراهنگ:, شهرستان کبودراهنگ:,

ارتش و سپاه دوبال ولایت هستند

, ارتش و سپاه دوبال ولایت هستند, ارتش و سپاه دوبال ولایت هستند,

حجت الاسلام نقی باقری خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: با وجود تمام محدودیت های نظام دیکتاتوری رضا شاه به زنان این سرزمین در خصوص کشف حجاب زنان عفیف این سرزمین زینب گونه ایستادند و قدمی در خصوص عفاف و حجاب عقب نشینی نکردند.

,

وی با اشاره به کودتای نقاب درسال۱۳۵۸ افزود:کسانی که از ابتدای این انقلاب عاشق قدرت و حکومت هستند با گرسنگی و تشنگی مردم کاری ندارند ودر کودتای نقاب دشمنان سعی در ساقط کردن نظام و به خاک و خون کشیدن مردم داشتند و آن جا بود که با اتحاد دوبال ولایت ارتش و سپاه حربه و نقشه دشمنان برآب شد.

,

و ی با تقدیر از واکنش و موضع انقلابی ریاست محترم جمهورگفت: تنگه هرمز یا برای همه یا برای هیچ کس و این صدای ۸۰میلیون ایرانی است و دشمنان با تبلیغات سعی در ساقط کردن دولت دارند ولی این رئیس جمهور با ۲۲میلیون رای تا سال ۱۴۰۰رئیس جمهور قانونی این نظام مردم می ماند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه