اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

مجلس در قبال FATF موضع منفعلانه نگیرد / حضور روباه مکار در راکتور اراک یک شیطنت سیاسی است

مجلس در قبال FATF موضع منفعلانه نگیرد / حضور روباه مکار در راکتور اراک یک شیطنت سیاسی است
کارشناس سیاسی گفت: اگر اروپایی ها وآمریکا بخواهند در قبال ملت ایران شیطنت وبدعهدی کنند بستن تنگه هرمز بهترین گزینه برای فلج کردن اقتصاد نفتی دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی مرادیان منش، کارشناس سیاسی در گفت وگو با سفیرافلاک با اشاره به تحولات سیاسی اظهار داشت: پس خروج آمریکا از برجام،کشورهای اروپایی طرف اصلی ایران شدند که سابقه این کشورها و ارتباط پنهانی آنها با آمریکا نشان می دهد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اینها هم قابل اطمینان نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی بیان کرد: تعلیق لایحه استعماری fatfدر مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی تا نمایندگان مجلس و مسئولان نظام اول عملکرد اروپایی ها را که در تعهدات سستی که با ایران دارند بررسی کنند وسپس در خصوص این چنین لوایحه ای تصمیم گیری کنند.

,

 

,

مرادیان منش افزود: هشدار روحانی رییس جمهور به طرف های اروپایی در خصوص بستن تنگه هرمز یک شوک بزرگ به اروپایی ها بود که در ذهن خودبه دنبال پرورش افکار پلید بدعهدی هستند.

,

 

,

این کارشناس سیاسی با تاکید براینکه ایران امروز میدان دار عرصه دیبلماسی و منطق است گفت:اصرار ایران بر مواضع شفاف و روشن خود در خصوص حفظ منافع ملی ایران و توان موشکی باعث شدهم که آمریکا با همکاری همدستان اروپایی خود از راه های مختلف به دنبال فشار وتحریم بر علیه ملت ایران هستند که تا کنون این راهبرد پرهزینه به نتیجه نرسیده است.

,

 

,

  وی ادامه داد: بستن تنگه هرمز بهترین گزینه برای فلج کردن اقتصاد نفتی دنیا است که اگر اروپایی ها وآمریکا بخواهند در قبال ملت ایران شیطنت وبدعهدی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه