اخبار داغ

مسئول بسیج سازتدگی تربت حیدریه خبرداد؛

اعزام ۲۴ گروه جهادی به مناطق محروم/دهستان «رقیچه کدکن» منطقه هدف جهادگران بسیجی

اعزام ۲۴ گروه جهادی به مناطق محروم/دهستان «رقیچه کدکن» منطقه هدف جهادگران بسیجی
مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از آغاز اردوهای جهادی خبر داد و افزود: بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۲۴ گروه جهادی از امروز و بصورت تدریجی در مدت ۷۵ روز عازم منطقه هدف در دهستان رقبچه کدکن می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صادق در حاشیه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار کرد: اردوهای جهادی با دو هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی و همچنین محرومیت زدایی در ۱۳ روستای محروم دهستان رقیچه از توابع کدکن تربت حیدریه از امروز تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: نخستین هدف این اردوها ترویج و نهادینه کردن گفتمان اتقلاب اسلامی و فرهنگ کار و تلاش جهادی است تا بتوان به مانند دوران دفاع مقدس که با همین فرهنگ و روحیه با دشمن تا بن دندان مسلح فائق شدیم در عرصه خدمت رسانی نیز همینگونه عمل کتیم.

,

 

,

صادق از محرومیت زدایی بعنوان دومین هدف این اردوها یاد کرد و بیان داشت: اردو های جهادی بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم دنبال می شود که اولویت اصلی آن احداث، مرمت و بهسازی منازل محرومان و همچنین عرصه های عام المنفعه که برای عموم مردم قابل استفاده باشد برگزار می شود.

,

 

,

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: امسال گروههای جهادی با دو عنوان گروههای جهادی مستقر و معین در مناطق محروم حضور دارند بطوریکه گروههای جهادی مستقر از همان منطقه و از همان روستاها به مردم خدمت رسانی می کنند و به لحاط اینکه در طول سال در انجا زندگی می کنند این اردوها می تواند تداوم داشته باشد.

,

 

,

صادق به چگونگی انتخاب منطقه هدف اشاره کرد و افزود: این منطقه بر اساس شاخصه های وزارت کشور و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بر اساس میزان محرومیت مناطق انتخاب می شود که با توجه به این شاخصه ها دهستان رقیچه کدکن با ۱۳ روستای اطرافش(بخش شکسته سیاه کدکن) انتخاب و گروهها به این منطقه اعزام می شوتد.

,

 

,

وی افزود: امسال ۲۴ گروه جهادی متشکل از ۱۶۶۷ نفر از گروههای محلات، دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، بسیج جامعه پزشکی، مهندسین و متخصصین در اردوهای یک، سه، هفت و ۱۰ روزه به مناطق محروم اعزام می شوند که بر این اساس گروههای جهادی بسیج دانشجویی شهریورماه در روستای شعبه از توابع شهرستان رشتخوار مستقر خواهند شد.

,

 

,

صادق به مزیت های اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: این اردوها علاوه بر تبیین و نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی در بین احاد مردم بخشی از محرومیت را از چهره های مناطق روستایی را می زداید.

,

 

,

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: امروز اردوهای جهادی در سایر نقاط مختلف جهان و بویژه کشورهای منطقه شکل گرفته و این کشورها با بهره گیری از جهادگران بسیجی در پی عمران و آبادانی کشور خود هستند.

,

انتاای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه