اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

عدم مدیریت مناسب دولت، عامل گرانی سکه و ارز است / مدیران خسته و ناکارآمد، ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند

عدم مدیریت مناسب دولت، عامل گرانی سکه و ارز است / مدیران خسته و ناکارآمد، ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند
نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه عدم مدیریت مناسب دولت، عامل گرانی سکه و ارز است، گفت: مدیران ناکارآمد، ضعیف، خسته و ‌اشرافی؛ ناخواسته در زمینی بازی می‌کنند که قواعد بازی آن را دشمن نوشته است و همان‌قدر به کشور ضربه می‌زنند که دشمن برنامه‌ریزی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   ابراهیم کارخانه‌ای در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاه به وضعیت اقتصادی کشور و توطئه مشترک رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات برای شکست پشتوانه مالی کشور و ایجاد بی‌نظمی اقتصادی در حوزه سکه و ارز، اظهار داشت: طلا پشتوانه پول ملی هر کشور و در جنگ اقتصادی نقش استحکامات اقتصادی را ایفا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: فروش فله‌ای ذخایر کشور در قالب سکه و طلا با کدام منطق عرضه و تقاضای اقتصادی سازگار است؟ آیا تقاضای ده‌ها هزار سکه توسط یک نفر تقاضای حقیقی است که منطق آن توجیه اقتصادی داشته باشد!؟

,

عدم مدیریت دولت، عامل گرانی سکه و ارز است

, عدم مدیریت دولت، عامل گرانی سکه و ارز است,

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه عدم مدیریت و استراتژی صحیح از سوی دولت عامل گرانی سکه و ارز است، گفت: عقل اقتصادی و سیاسی حکم می‌کند که اگر قرار است حجم عظیمی از سکه به بازار عرضه شود قطعاً این اقدام می‌بایست بر پایه منافع ملی و اتخاذ برنامه‌ای جامع و هدفمند و در جهت تحکیم ثبات ملی و امنیت اقتصادی برنامه‌ریزی و اجرا گردد.

,

عدم توزیع مناسب سکه عامل بی نظمی اقتصادی و فشار بر ملت شد

, عدم توزیع مناسب سکه عامل بی نظمی اقتصادی و فشار بر ملت شد,

وی افزود: سکه طلا ذخیره پشتوانه ملی اقتصاد کشور و متعلق به همه ملت ایران است که باید با توزیع مناسب موجبات تحکیم مبانی اقتصادی را در کل جامعه فراهم نماید نه اینکه به کانونی برای توطئه و برهم زدن نظم اقتصادی و فشار بر دولت و ملت تبدیل شود.

,

برخی با خرید سکه سعی در برهم زدن نظم اقتصادی کشور بودند

, برخی با خرید سکه سعی در برهم زدن نظم اقتصادی کشور بودند,

کارخانه ای با اشاره به اینکه این واگذاری در شرکت های دولتی هم اتفاق افتاد و عده ای قلیلی سهام شرکتهای دولتی را خریدند، بیان داشت: در هر صورتی این نوع تزریق سکه و طلا به بازار صحیح نیست و در واقع تزریق سکه به جیب دلالان و توطئه‌گرانی است که برای برهم زدن نظم اقتصادی کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند.

,

وی عنوان داشت: در حالی که توطئه مشترک رژیم صهیونیستی؛ عربستان و امارات برای شکست پشتوانه مالی کشور و ایجاد بی‌نظمی اقتصادی در حوزه سکه و ارز از ماه‌ها قبل برملا شده بود آیا فروش بی‌ضابطه و فله‌ای هفت میلیون و ششصد هزار سکه در مدتی کوتاه کمک به اقتصاد کشور است یا فراهم نمودن شرایط برای سوء استفاده دشمن و ایجاد بی‌نظمی اقتصادی در کشور!؟

,

مسئولی که مرز سیاسی را نشناسد در زمین دشمن بازی خواهد کرد

, مسئولی که مرز سیاسی را نشناسد در زمین دشمن بازی خواهد کرد,

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه اقتصاد و سیاست دو رکن اصلی و تفکیک‌ناپذیر از یکدیگرند، خاطرنشان کرد: مسئولی که فرمان چرخ اقتصاد کشور در دست اوست اگر مرز سیاسی با دشمن را نشناسد بدون شک در زمین دشمن بازی خواهد کرد.

,

مدیران ناکارآمد و خسته؛ ناخواسته در زمین دشمن بازی خواهند کرد

, مدیران ناکارآمد و خسته؛ ناخواسته در زمین دشمن بازی خواهند کرد,

وی بیان داشت: مدیران ناکارآمد، ضعیف، خسته و ‌اشرافی؛ ناخواسته در زمینی بازی می‌کنند که قواعد بازی آن را دشمن نوشته است و همان‌قدر به کشور ضربه می‌زنند که دشمن برنامه‌ریزی کرده است بر عکس مدیران قوی، کارآمد، متدین، انقلابی و ساده‌زیست با کار جهادی دشمن را مأیوس، مردم را امیدوار و موجبات سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی را فراهم می‌سازند؛ همان اتفاقی که در عرصه دفاع مقدس در رویارویی با قدرت‌های جهانی روی داد.

,

کارخانه ای اضافه کرد: بر این اساس دولت می‌بایست با انسجام‌بخشی به مدیریت اقتصادی و سیاسی و برنامه‌ریزی جهادی و انقلابی و با تکیه بر استحکام‌بخشی به قدرت ملی و تولید ساخت داخل و اطمینان‌بخشی به مردم و با به‌کارگیری مدیران کارآمد، دلسوز، انقلابی و جهادی با دمیدن روحی انقلابی بر کالبد نظام مدیریتی کشور موجبات حرکت بالنده چرخه پیشرفت کشور را در جهت حل مشکلات مردم شتابی انقلابی ببخشد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه بدون شک تا زمان رفع فتنه دشمن و بازگشت سلامت به نظام اقتصادی کشور می‌بایست تدابیر خاصی ‌اندیشیده شود، ابراز داشت: در حالی‌که وزارت خزانه‌داری آمریکا جنگ تمام عیاری را علیه استحکامات اقتصادی کشور ساماندهی کرده است دولت هم باید با انتخاب فرماندهانی جهادی، دفاع همه‌جانبه‌ای را علیه جنگ اقتصادی دشمن سازماندهی و برنامه‌ریزی کند.

,

دستگاه ها موجبات انهدام شبکه‌های داخلی و خارجی برهم‌زنندگان نظم اقتصادی کشور را فراهم کنند

, دستگاه ها موجبات انهدام شبکه‌های داخلی و خارجی برهم‌زنندگان نظم اقتصادی کشور را فراهم کنند,

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها باید موجبات انهدام شبکه‌های داخلی و خارجی برهم‌زنندگان نظم اقتصادی کشور را فراهم نمایند، گفت: بدون شک هماهنگی در برخورد سریع و انقلابی با عوامل فرصت طلب سودجو و برهم زننده نظم اقتصادی موجبات آرامش و اطمینان‌بخشی به مردم را در دفاع از حقوق آنان به دنبال خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: بدون شک اگر دولت به دور از خودشیفتگی در مسئله هسته‌ای و در برنامه‌های اقتصادی رهنمودها، تذکرات و سیاستهای ابلاغی رهبری را به طور کامل سرفصل اقدام و عمل خود قرار می‌داد و به آراء منتقدان دلسوز نظام توجه می‌کرد یقینا کشور درگیر شرایط کنونی نبود.

,

کارخانه ای با اشاره به برخی پرونده ها در قوه قضائیه، عنوان داشت: سرعت در رسیدگی؛ قاطعیت در برخورد و عدالت در صدور رأی سه عنصر اصلی قوه قضاییه در مواجهه با متجاوزان به حقوق مردم است.

,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس چابک‌سازی در شیوه رسیدگی و تسریع در صدور احکام اقتصادی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که قوه قضائیه می‌بایست در شرایط جنگ اقتصادی با ساز و کار جهادی آن را تدوین و عملیاتی نماید تا این مسئله تبدیل به حاشیه امنی برای برهم زنندگان نظم و بی‌ثباتی در نظام اقتصادی کشور نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه