اخبار داغ

چرا در جام جهانی، ایران یک صدا «یک ملت، یک ضربان» شد؟

چرا در جام جهانی، ایران یک صدا «یک ملت، یک ضربان» شد؟
چندی پیش یکی از دوستان دوران دانشگاه پس از مدت ها در یکی از پیام رسان ها تصویری از مراسم استقبال مردم از فوتبالیست های تیم ملی را برای من ارسال کرده بود اما تصویری که از این دوست قدیمی به من رسیده بود؛ با سایر عکس ها و فیلم های جام جهانی کمی تفاوت داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز،  چندی پیش یکی از دوستان دوران دانشگاه پس از مدت ها در یکی از پیام رسان ها تصویری از مراسم استقبال مردم از فوتبالیست های تیم ملی را برای من ارسال کرده بود. درست زمانی که تمام کانال ها و گروه های شبکه های مجازی از تصاویر فوتبالیست های ایرانی پر شده بود؛ اما تصویری که از این دوست قدیمی به من رسیده بود؛ با سایر عکس ها و فیلم های جام جهانی کمی تفاوت داشت. در این تصویر کنار جمعیت استقبال کنندگان تیم ملی عکسی مربوط به استقبال از سربازان جنگ جهانی دوم توسط هم وطنانشان جای گزاری شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز،,

بدون شک این تصویر بیانگر مفاهیم بسیاری است. به نوعی می توان حتی، پیام رهبری و تقدیر ایشان از جوانان فوتبالیست تیم ملی را نیز در همین قیاس تفسیر کرد. چرا که در شرایطی که استراتژی های سنتی و لشکر کشی های نظامی جای خود را به جنگ های روانی، سایبری، اقتصادی و امثالهم داده است و اتاق جنگ از میادین نظامی به خزانه داری ها نقل مکان کرده است. سربازان و پیاده نظام ها نیز در قالب های جدیدی انجام وظیفه می کنند. پس در شرایطی که تمام جهان کمر به اِعمال انواع فشار اقتصادی و غیر اقتصادی به مردم یک کشور بسته اند. اشخاصی که اتحاد و همبستگی را در میان مردم زنده کنند یا تقویت کنند در جایگاه یک سرباز برای آن ملت ایفای نقش کرده اند. درست همانند کاری که جوانان فوتبالیست ایرانی در بازی با تیم ملی مراکش موفق به انجام آن شدند و برای مردم ایران اتحاد دوباره ای را به ارمغان آوردند. اتحادی که مدت ها در حسرت آن بودیم و تنش های سیاسی داخلی و خارجی همه روزه ما را از آن دورتر میکرد.

,

اما در این میان دشمنان قسم خورده ی این ملت، که از ابتدای تولدشان هیچگاه چشم دیدن خوشبختی و اتحاد این ملت را نداشته اند؛ بیکار ننشسته و دست به برنامه ریزی به منظور از بین بردن اتحاد و همبستگی ملت ایران زدند. در همین راستا گروهک های چند نفره طبق برنامه ی قبلی عملیات خود را به منظور اخلال هرچند کوتاه و چند ساعته در بازار های پایتخت آغاز کردند. در این حین با گذشت ساعات اولیه ی تنش های خیابانی کامیونی با بار مصالح ساختمانی در میان جمعیت سنگ و آجر تخلیه کرد. و جمعیتی را که پیش از این با شعار های گروهک ها مجبور به بستن حجره ها و پاساژ های خود کرده بودند به هیجان آمده؛ و در این میان تعدادی از وسایل نقلیه ی شهروندان را به آتش کشیده شد.

,

همه ی این جریانات و آشوب های بازار پایتخت دقیقا روزی اتفاق افتاد که قرار بود در پایان آن روز تیم ملی فوتبال ایران دومین مسابقه ی خود را از رقابت های گروهی جام جهانی با تیم اسپانیا برگزار کند؛ و ملت ایران، هم صدا و هم ضربان با تماشاگران ایرانی حاضر در رقابت های روسیه برای موفقیت تیمشان دست به دعا برداشته بودند.

,

همانطور که اشاره شد این سازمان خبیثه از ابتدای تولد خود لحظه ای چشم دیدن آرامش و خوشبختی ایران و ایرانی را نداشته و ندارد. درست مانند عملیات منحوسی که توسط سازمان مجاهدین خلق با همکاری گردان های بعثی و دقیقا بعد از چند روز احساس آرامش مردم ایران، پس از هشت سال دفاع مقدس مجددا به خاک این مرز و بوم حمله کرده و شهدای بسیاری را بر این ملت غیور تحمیل کردند.

,

در پایان باید اشاره کرد به آیه ی ششم سوره منافقون که خداوند در آن می فرماید: «هرگز خداوند آنان را نمی‌بخشد؛ زیرا خداوند قوم فاسق را هدایت نمی‌کند!»

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه