اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اراده جدی پشت بیانیه اتحادیه اروپا وجود ندارد/ آمریکا می خواهد فروش نفت را به صفر برساند

اراده جدی پشت بیانیه اتحادیه اروپا وجود ندارد/ آمریکا می خواهد فروش نفت را به صفر برساند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانیه اتحادیه اروپا در حد گفتار درمانی بوده و اراده جدی پشت آن وجود ندارد و تنها اهداف و منافع خود را دنبال می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "همایون رهبران" کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با  سفیر افلاک گفت: برجام به ایستگاه آخر رسیده و تا کنون طرف های غربی به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبوده  در این مدت تنها شاهد بدعهدی و نقض عهدهای آمریکا بوده ایم که سرانجام بعد از مدتی از برجام خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: غربیها به هیچ یک از اصول و عهدها پایبند نیستند و تنها اهداف و منافع خود را دنبال می کنند و تلاش دارند تا از هر راهی برای رسیدن به منافع خود وارد شوند.

,

 

,

رهبران با اشاره به بیانیه اروپا افزود: این بیانیه ها گفتار درمانی است و اراده جدی پشت آن وجود ندارد و در همه این نشست ها خروجی خاصی وجود ندارد و آن چیزی که بخواهد تضمینی برای برای جمهوری اسلامی ایران باشد از سوی آنها بعید است.

,

 

,

به گفته وی آمریکا با خروج از برجام خواست تا از زیر تعهداتی که داده، شانه خالی کند و با خروج آمریکا و این که امروز اروپا در مقابل قرار گرفته این تنها تقسیم کار بین خودشان است تا به اهداف خود برسند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: این روزها تلاش دارند تا ایران به FATF  بپیوندد در حالی که با پیوستن به  FATF  حمایت از گروه های مقاومت نباید صورت گیرد و عناصر اقتدار تضعیف می شود و پذیرفتن آن خود تحریم است در حالی که تنها راه و نسخه شفا بخش برای حل مشکلات اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است.

,

 

,

وی با اشاره به موضع اخیر رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از صادرات نفت ایران بیان کرد: آمریکا در تلاش است تا فروش نفت را به صفر برساند اما روحانی رئیس جمهور کشور در سخنان اخیر خود اظهار داشتند که در صورت جلوگیری از صادرات نفت ایران، تنگه هرمز بسته خواهد شد و قطعا ایستادگی در برابر دشمنان، آنها را به عقب خواهند راند.

,

 

,

رهبران تصریح کرد: اروپا برای ادامه برجام قابل اعتماد نیست و باید تضمین بدهد اما بعید است بتواند به تعهدات خود پایبند باشد چرا که اروپا قطعا از آمریکا جانبداری می کند و رسیدن به منافع و اهداف برایشان مهم است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه