اخبار داغ

شهردار بیرجند خبر داد

اختصاص اعتبار به بافت‌های فرسوده بیرجند/ 10 سقاخانه با همکاری اوقاف و امور خیریه کلنگ زنی شد

اختصاص اعتبار به بافت‌های فرسوده بیرجند/ 10 سقاخانه با همکاری اوقاف و امور خیریه کلنگ زنی شد
شهردار بیرجند گفت: اختصاص اعتبار به بافت های فرسود و ناکارآمد و اجرای عملیات روکش آسفالت از دیگر برنامه های شهرداری است که به زودی در این راستا اقدام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان،محمد علی جاوید شهردار بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند، از ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه شهرداری بیرجند در آینده نزدیک خبر داد و گفت:گزارش 6 ماهه از برنامه های شهرداری آماده شده است که طی روزهای آینده از طریق شبکه استانی ،رسانه ها و مطبوعات استانی اعلام خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود:برای بودجه سال جاری نیز دو کمیته تشکیل شده است که یکی برای وصول اعتبار بیشتر است و کمیته دیگر برای هزینه کردها تشکیل شده که به صورت دفترچه ای همه هزینه کردها با جزئیات دقیق مشخص شده است.

,

 

,

شهردار بیرجند اظهار کرد:جدا سازی آب شرب بیرجند از آبیاری فضای سبز را نیز در برنامه داریم ضمن اینکه اجرای خط انتقال آب مشخص شده و پیوست بودجه به صورت ریز و با جزئیات کامل مشخص شده و تاکید شده است که هیچ کاری خارج از طرح و مطالعه انجام نشود.

,

 

,

جاوید عنوان کرد:در حوزه خدمات شهری بحث تفکیک پسماندهای خانگی مشخص شده است همچنین طرح پناهگاه مربوط به سگ های ولگرد تکمیل شده و در حال حاضر ریز دستگاه هایی که باید کار پسماند را انجام دهند مشخص شده است.

,

 

,

وی به انجام کارهای خارج از برنامه شهرداری طی سال گذشته و امسال اشاره کرد و گفت: شهرداری بیرجند در سال گذشته استقبال و پذیرایی از هیئت سرمایه گذاری که به بیرجند آمده بودند را بر عهده گرفت و این کار یعنی اینکه شهرداری بیرجند از حضور سرمایه گذاران استقبال می‌کند و برای کار آنها و حضورشان در این استانذ ارزش و اهمیت قائل است.

,

 

,

شهردار بیرجند ادامه داد:از دیگر کارهای شهرداری که خارج از برنامه شهرداری بوده برگزاری مراسم قدردانی از تیم خیر خواهانه پزشکی جراحی پلاستیک بوده که شب گذشته انجام شد و با این کار شهرداری بیرجند قدردانی و تشکر خود را از این تیم انجام داد.

,

 

,

جاوید خاطرنشان کرد: شهرداری بیرجند در راستای مطالبات آنی مردم و درخواستهای آنها اقدانات بسیار خوبی تا کنون انجام داده است و بعد از این نیز انجام خواهد داد که از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به اجرای پارک خطی و به نمایش گذاشتن طرح پارک جنگلی اشاره کرد.

,

 

,

وی عنوان کرد:از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری انجام پروژه فرزان بوده که از نظر شهرداری این پروژه تمام شده و روز چهارشنبه این هفته کارهای این پروژه از که بر عهده شهرداری بوده تکمیل خواهد شد.

,

 

,

شهردار بیرجند بیان کرد: همچنین در سال 97 سعی می‌کنیم که منابع اعتباری پروژه هایی را که متقبل شده ایم جذب کنیم.

,

 

,

جاوید تصریح کرد:با ثباتی که در شهرداری وجود دارد درخواست داریم به چشم اندازهای کلان این شهر در سالیان اخیر پرداخته و دست پیدا کنیم و با توجه به بودجه و بر اساس چهارچوبی که در شهرداری تعریف شده است برای سال 98 هزینه شود چراکه در اینصورت می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

,

 

,

وی عنوان کرد:از دیگر برنامه های شهرداری بیرجند که امروز انجام شد کلنگ زنی 10 سقاخانه در 10 نقطه شهر بیرجند بود که جهت تامین آب شرب همشهریان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این کار انجام شد و قرار است زمین و مجوز را شهرداری و هزینه ساخت را اوقاف و امور خیریه بیرجند پرداخت کند.

,

 

,

شهردار بیرجند گفت: اختصاص اعتبار به بافت های فرسود و ناکارآمد و اجرای عملیات روکش آسفالت از دیگر برنامه های شهرداری است که به زودی در این راستا اقدام خواهد شد.

,

 

,

جاوید بیان کرد: یکی از پروژه هایی که باید به سرعت در بیرجند پیگیری شود استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز است که خوشبختانه در این زمینه اطلاعات بسیار خوبی به دست آورده ایم.

,

 

,

وی اظهار کرد:با توجه به اینکه متولی اینکار اداره آب و فاضلاب است جلساتی تا کنون با مسئولان اداره آب گرفته و روند انعقاد قرارداد نیز مشخص شده است و لازم است قبل از اینکه عملیات اجرایی این کار آغاز شود مطالعات علمی صورت گیرد و پس از رسیدن به نتیجه در صورت امکان به خود شهرداری، سرمایه گذار یا به صورت مناقصه برگزار شود.

,

 

,

شهردار بیرجند عنوان کرد: برای 5 میدان شهر نیز ساخت المان در دستور کار است که در نوروز 98 رونمایی خواهد شد و مابقی میدانهای شهر زیبا سازی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه