اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس:

بستن تنگه هرمز در برابر تهدیدات نفتی آمریکا واکنشی قابل تقدیر است/ نباید روی FATF ایستادگی کرد/ واگذاری راکتور هسته ای، سناریو جدید انگلیس برای فریب ایران

بستن تنگه هرمز در برابر تهدیدات نفتی آمریکا واکنشی قابل تقدیر است/ نباید روی FATF ایستادگی کرد/ واگذاری راکتور هسته ای، سناریو جدید انگلیس برای فریب ایران
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اگر مدرن سازی راکتور هسته ای اراک صرفا به انگلیس واگذار شود باید با آن مخالفت شود چرا که ممکن است ما را فریب دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در تحلیل تشست اخیر 4+1 و سخنان رئیس جمهور درباره سستی تعهدات اروپا به خبرنگار تیتریک گفت: مجبوریم در فضایی که اروپایی ها برای ما ایجاد کرده اند یک واکنش جدی نشان دهیم. محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه واکنش دیپلماسی خارجی ما باید منطقی و برگرفته از امنیت کل منطقه باشد افزود: اگربنا باشد امنیت ما با صادر نکردن نفت به خطر بیافتد این مسئله برای دیگر کشورها نیز حاکم است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,

وی ضمن تقدیر از موصع منطقی رئیس جمهور در نشست 4 + 1 درباره بستن تنگه هرمز اظهار داشت: اروپا و آمریکا باید بدانند که منافع منطقه خاورمیانه در گرو منافع همه کشورهاست، نه اینکه همه کشورهای منطقه منفعت ببرند و نفت خود را صادر کنند اما نفت ایران با تهدید آمریکا صادر نشود.کولیوند با تاکید بر اینکه امنیت منطقه در گرو امنیت ایران است و در صورت وقوع مسئله مذکور مطمئنا کشورهای اروپایی نیز نفت نخواهند خرید تصریح کرد: مدرن سازی راکتورهسته ای اراک صرفا به انگلیس واگذار نشده است.

,

وی به واگذاری این مدرن سازی به انگلستان، روسیه و چین اشاره کرد و گفت: راکتور هسته ای اراک باید از نظر فنی مدرن سازی شود و کشورهای دارای این تکنولوژی قادر به انجام این مهم هستند لذا این واگذاری به هم پیمانان ما در برجام صورت گرفت. 

,

کولیوند افزود: اگر مدرن سازی راکتور هسته ای اراک صرفا به انگلیس واگذار شود باید با آن مخالفت شود چرا که ممکن است ما را فریب دهد. 

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به موضع گیری های سران نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری نباید روی مسئله اف ای تی اف ایستادگی کنیم بلکه باید آنچه موجبات باید و نباید های اف تی اف، پالرمو و پولشویی است، قانون آن را در داخل کشور پیاده کنیم.  

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه