اخبار داغ

رئیس شعبه بنیاد مسکن تنگستان خبر داد؛

افتتاح دو پروژه روستایی محرومیت زدایی روستایی تنگستان در دهه فجر/ مشارکت سپاه در محرومیزدایی

افتتاح دو پروژه روستایی محرومیت زدایی روستایی تنگستان در دهه فجر/ مشارکت سپاه در محرومیزدایی
رئیس شعبه بنیاد مسکن تنگستان گفت: پروژه دیوار ساحلی در روستای سالم آباد تنگستان و بهسازی راه روستایی رمه چر تنگستان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدی منفرد رئیس شعبه بنیاد مسکن تنگستان در گفت و گو با سپاس با اشاره محرومیت زدایی، گفت: رفع محرومیت زدایی یکی از مهمترین ماموریت های بنیاد مسکن در روستاهای هدف است که پروژه های عمرانی با مشارکت دستگاه های دیگر یا بنیاد مسکن به تنهایی در حال کلنگ زنی و بهره برداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

رئیس شعبه بنیاد مسکن تنگستان اظهار کرد: بهسازی راه روستایی رمه چر با اعتبار یک میلیارد ریال از اعتبارات ملی به طول دو کیلومتر و عرض 10 متر در حال انجام است که در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و رعایت استاندارهای لازم به بهره برداری خواهد رسدی.

,

احمدی منفرد افزود: اهالی روستا رمه چر در فصل زمستان هنگام بارش باران با مشکلات بسیار زیادی برای عبور و مرور مواجه بودند که بنیاد مسکن در حال انجام این پروژه است و سعی داریم در دهه فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی این پروژه به بهره برداری برسد.

,

وی با اشاره به ایجاد دیوار ساحلی در سالم آباد تنگستان، عنوان کرد: دیوار ساحلی در روستای سالم آباد تنگستان جهت جلوگیری از پیشروی آب دره فصلی به سمت منازل مسکونی روستا با مشارکت بنیاد مسکن و سپاه پاسداران شهرستان تنگستان در حال انجام است.

,

رئیس شعبه بنیاد مسکن تنگستان خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 400 میلیون تومان که 200 میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه و 200 ملیون تومان نیز از اعتبارات بنیاد مسکن خواهد بود و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

,

احمدی منفرد تاکید کرد: پروژه ایجاد دیوار ساحلی در روستا با پیشرفت 40درصدی در حال پیشروی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه